Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Sieviešu diena pasaulē – zīmoli uzsver sieviešu nozīmību un ieguldījumu

Trešdien, 8. martā, visā pasaulē tika atzīmēta Starptautiskā Sieviešu diena. Savas vērtības šajā dienā uzsvēra arī daudzi zināmi zīmoli, sākot ar tādiem uzņēmumiem kā Pepsi un beidzot ar visām sievietēm zināmo Loreal. Šoreiz sniedzam ieskatu tajā, kā trīs dažādi zīmoli atzīmēja šo īpašo dienu.

Pepsi

Kampaņa “Viņa ir PepsiCo” pievērš uzmanību sievietēm ražošanas jomā visā Ziemeļamerikā. Atzīmējot Sieviešu dienu, “PepsiCo” ir nopublicējis vadošo darbinieku attēlus, tostarp kravas automašīnu vadītājas, noliktavas darbinieces un tirgotājas, aizstājot tradicionālos dzērienus kravas automašīnu sānos ar šiem attēliem.

Fords

Svinot Sieviešu dienu, Ford klajā laida kampaņu ar nosaukumu “Ford Explorer – vienīgais vīriešu izdevums”.

“Fords” šajos svētkos uzsvēra sieviešu nozīmīgo lomu automobiļu rūpniecībā, izceļot daudzas sieviešu izstrādātās būtiskās iezīmes automašīnās, piemēram, sildītājus, vējstikla tīrītājus, pagrieziena rādītājus un atpakaļskata spoguļus.

Autoražotājs arī pievērsis uzmanību sieviešu novatoru sasniegumiem un ieguldījumam gadu gaitā vietnē Ford.com un tā sociālajos kontos.

Bārbija

Saskaņā ar Amerikas Savienoto Valstu Tautas skaitīšanas biroja datiem, sievietes veido mazāk nekā vienu trešdaļu no zinātnes, tehnoloģiju, inženierzinātņu un matemātikas (Stem) darbaspēka.

Lai iedvesmotu meitenes nodarboties ar šīm profesijām, Mattel piederošais rotaļlietu zīmols Barbie radījis lelles, kas veidotas pēc pasaules sieviešu līderēm no visas pasaules. Zīmols tādējādi uzsvēris savu pārliecību, ka “tu vari būt tā, kas vēlies”.

Līdzīgas kampaņas, izceļot sieviešu nozīmību, tiesību un skaistumu, laida klajā arī citi pazīstami zīmoli kā, piemēram, Loreal, Lenovo, Mercedes Benz, Microsoft u.tml.