kā sasniegt klientus

Random entry RSS

  • Posted in:

    TOP 20 apmeklētākās vietnes oktobrī

    Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm kopējās statistikas topā oktobrī uzrādījis portāls tv3.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm ievērojami pieaugusi vietņu jauns.lv, spoki.lv un liepajniekiem.lv auditorija, bet populārākajām vietnēm no mobilajām ierīcēm oktobrī pievienojies […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc svarīgi pie Ziemassvētku preču izpārdošanas sākt strādāt savlaicīgi?

    Mazumtirdzniecības e-komercijas mārketinga speciālistiem ir pēdējais laiks domāt par pēc Ziemassvētku izpārdošanu. Savlaicīgi sastādīts mārketinga plāns var veicināt augstākus pārdošanas rādītājus un nodrošināt veiksmīgu sezonas izpārdošanu. Šeit ir četras lietas, kas jāņem vērā, plānojot sava uzņēmuma pēc svētku akcijas: Izvirziet mērķi Tāpat kā jebkurā mārketinga iniciatīvā, sāciet ar mērķi. Vai vēlaties izpārdot liekos krājumus? Palielināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Pēdējo 6 mēnešu laikā viens miljons Latvijas iedzīvotāju ir lasījuši kādu no periodiskās preses izdevumiem

    Pēdējo 6 mēnešu laikā vidēji 64,5% jeb 1 miljons Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar 2022.gadā veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 159 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2022.gadā lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Septiņas Helovīna mārketinga tendences pārdošanas veicināšanai

    Domājot par sezonas mārketinga stratēģiju, Helovīns, iespējams, nav pirmie svētki, kas ienāk jums prātā, bet vai zinājāt, ka 40% patērētāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk pat vēl pirms Helovīna? Tas padara oktobra beigas par ideālu laiku, lai izmantotu jaunas mārketinga tendences. Esam apkopojuši dažus veidus, kā uzņēmumi var gūt labumu no Helovīna un palielināt pārdošanas apjomus, neatkarīgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā krīzes laikā izveidot ilgtspējīgu mārketinga plānu?

    Uzņēmumi šodien saskaras ar ievērojamiem riskiem, sākot no ekonomiskās nenoteiktības līdz nepārtrauktam karam Ukrainā, beidzot ar energoresursu krīzi. Uzņēmējdarbības konfidences rādītāji 2022. gada septembrī ceturto mēnesi pēc kārtas ir bijuši negatīvi visās uzņēmējdarbības jomās – rādītāji būvniecībā, pakalpojumu sektorā un apstrādes rūpniecībā, salīdzinot ar augustu, turpinājuši samazināties, bet mazumtirdzniecībā uzņēmēju noskaņojums nedaudz uzlabojies. Uzņēmumi saskaras […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Helovīns: Interaktīvas spēles kā mārketinga elements

    Straujiem soļiem tuvojas Helovīns – svētki, kas Latvijā varbūt sākotnēji nebija tik populāri, taču ar katru gadu tos pieņem arvien vairāk. Tā ir vēl viena lieliska iespēja uzņēmējiem īpašā veidā pievērst uzmanību saviem produktiem/pakalpojumiem un panākt, ka tie tiek pamanīti. Daudz esam stāstījuši par dažādām mārketinga kampaņām, kas ietver svētkiem piemērotu mājaslapu un sociālos tīklus, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Instagram: pieci veidi, kā palielināt sekotāju skaitu

    Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu. Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vienkāršas un aizraujošas rudens mārketinga idejas

    Ir iestājies astronomiskais rudens, kas nozīmē, ka šis ir lielisks laiks, lai izstrādātu jaunu mārketinga stratēģiju un piesaistītu jaunus klientus savam biznesam. Tieši tāpēc piedāvājam ieskatu populārākās rudens mārketinga idejās 2022. gadā. Sāciet ar vasaras izpārdošanu Vai jūsu veikalā vēl ir atlikušas dažas no šīs vasaras precēm? Saulesbrilles, iešlūcenes, dvieļi, t-krekli u.tml.? Vasaras izpārdošana ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā privātums maina digitālo mārketingu?

    Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā? Ja līdz šim […]

    Lasīt tālāk