Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Cola-Cola” uzlabo “Coca-Cola Zero Sugar” izskatu un laiž klajā īpašu kampaņu

"Cola-Cola" turpmāk koncentrēsies uz mazākiem zīmoliem!

Dzērienu ražotājs “Coca-Cola” ir izveidojis vienotu iepakojuma stratēģiju “Zero Sugar push Coca-Cola”, kas savā jaunākajā reklāmas kampaņā izceļ neaprakstāmo sajūtu, ko rada kolas dzeršana, vienlaikus demonstrējot pārveidoto “Coca-Cola Zero Sugar” iepakojumu.

Autors Metjū Valentīns 2021. gada 24. februārī atklāja jaunu “Coca-Cola Zero Sugar” izskatu, iezīmējot atkāpšanos no vienotas iepakojuma stratēģijas, kas tika uzsākta 2018. gadā.

Pilnībā sarkanā bundža atšķiras no citiem ierastajiem variantiem – tās augšpusē vairs nav melnas joslas, lai to atšķirtu no sākotnējās versijas.

Lai arī sākotnēji vienotais “Cola-Cola” izskats veidots, lai mudinātu vairāk patērētāju izmēģināt nulles cukura versiju, dzērienu zīmols uzsācis jaunu kampaņu, lai attīstītu tieši “Coca-Cola Zero Sugar” produktu, kurā skan repera un mūziķa Tailera radītais skaņu celiņš “The Creator”.

Radošais materiāls ir balstīts uz kolas dzeršanas pieredzi, kas saskaņā ar Apvienotās Karalistes aptauju, ir “neaprakstāma”. Šajā kampaņā “Coca-Cola” cenšas atspoguļot produkta dzeršanas “ārpus vārdiem” sajūtu, parādot cilvēkiem, kas malkojot malku, sāk nekontrolēti kustēties.

“Mēs esam ļoti priecīgi uzsākt šo kampaņu un izteikt pieredzes ikoniskumu nevis ar vienu vārdu, bet gan ar mūziku, kustību un universālu valodu,” pausts dzēriena ražotāja paziņojumā.

Tiek norādīts, ka “Cola-Cola” pagājušajā gadā pieņēma lēmumu koncentrēties uz mazākiem, spēcīgākiem zīmoliem, jo uzskata, ka tas labāk palīdzēs atgūties no pandēmijas un mārketinga investīcijas atgriezt pirms pandēmijas līmenī.

“Coca-Cola” neto ieņēmumi 2020. gadā samazinājās par 11% līdz 33 miljardiem ASV dolāru (23 miljardiem mārciņu), ko izraisīja koncentrāta pārdošanas apjomu kritums par 7%.