mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Mārketings – neatņemama biznesa attīstības sastāvdaļa

    Mārketings nav tikai svarīga biznesa veiksmes sastāvdaļa – tā nozīme ir daudz lielāka, jo patiesībā viss bizness ir atkarīgs no pareiziem mārketinga risinājumiem. Mārketings ir nozīmīgs, jo tas ļauj uzņēmumiem uzturēt ilgstošas un pastāvošas attiecības ar auditoriju. Mārketings nav vienreizējs pasākums, tā ir pastāvīga darbības stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem sekmīgi attīstīties. Pilna servisa mārketinga, reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Seši iemesli, kāpēc ir nepieciešams mārketings

    Vai jūs esat informēti par to, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem slēpjas mārketingā. Mārketingu var arī definēt kā procesu, kas izzina pircēju vajadzības un vēlmes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ieskaties! Divdesmit Ziemassvētku mārketinga idejas

    Gandrīz pēc mēneša klāt būs Ziemassvētki, kas nozīmē, ka šis ir īstais laiks sākt plānot savu Ziemassvētku mārketinga kampaņu. Turklāt, ja mēs atceramies, tad daudzi mīl Ziemassvētku dāvanas, dekorus un citus sīkumus iegādāties laicīgi. Mēs jau esam rakstījuši par to, ka Ziemassvētki ir īstais laiks, lai nostiprinātu saikni ar klientiem un veidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pētījums: puse Latvijas influenceru mānās ar ietekmi

    Līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem un internetā, ar dažādu preču un pakalpojumu reklamēšanu nodarbojas arī inluenceri – sociālo tīklu un blogu zvaigznes. Diemžēl 53 procentos gadījumu Baltijā ir novērojamas krāpšanas pazīmes, liecina Komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners un sociālo tīklu analīzes platformas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo tīklu konkursu neredzamā anatomija

    Organizējot konkursus Facebook, uzņēmumi ātri iegūst lielu sekotāju pulku. Tā kā par piedalīšanos konkursā dalībniekiem nekas nav jāpērk un arī balvas ir nelielas, tad uzņēmumiem nav jāveic formalitātes, kas parasti ir saistītas ar konkursu rīkošanu. Savukārt uzvarētāju noteikšana notiek konkursantiem neredzamā veidā. Kosmētika, kūkas, elektrotehnika, biļetes uz pasākumiem – to un daudz ko citu var […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Interneta domēniem uzņēmējdarbībā būs aizvien lielāka nozīme

    Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem globālais tīmeklis un tā instrumenti, tāpēc ir pamats apgalvot, ka sava mājaslapa šodien ir noderīga ikvienam uzņēmējam – tā parāda potenciāliem klientiem, kā darbojaties, cik jūsu darbība ir aktīva un demonstrē jūsu attieksmi pret klientiem. Sava mājaslapa ir labākā reklāma un tā var kalpot par nozīmīgu naudas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvi padomi, kā divkāršot YouTube kanāla abonentu skaitu

    Tiešsaistes sociālais tīkls “YouTube” ir kļuvis par populārāko video platformu mūsdienās – tajā darbojas aizvien vairāk influenceri jeb sabiedrībā pazīstami viedokļu līderi, kā arī tirgotājiem un zīmoli. Tomēr, lai jūsu video būtu viegli atrodams un to varētu noskatīties tieši jūsu mērķauditorija, nepieciešams ievērot pāris, samērā vienkāršus punktus. Lūk, piecas pierādītas taktikas, kas palīdzēs jums izveidot “Googlei” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lieliski padomi “Instagram” mārketinga iesācējiem

    Neapšaubāmi sociālais tīkls “Instagram” mūsdienās ir kļuvis par vienu no populārākajām vietnēm pasaulē, kuru ikdienu apmeklē miljoniem cilvēku. Ja sākotnēji tā bija tikai fotogrāfiju izvietošanas vietne, tad tagad tā ir pārtapusi par spēcīgu mārketinga instrumentu un to arvien biežāk izmanto uzņēmumi, lai piedāvātu savus pakalpojumus un preces. Lieliska stratēģija nav iespējama bez pareizās platformas, tāpēc, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "Marvel" iegulda milzīgus līdzekļus filmas "Atriebēji: Noslēgums" mārketinga kampaņā

    Pavisam ir tuvu tas brīdis, kad pirmizrādi piedzīvos “Marvel” sāgas “Atriebēji” noslēdzošā daļa. Sāgas noslēgumā atriebēju komandas izdzīvojušajiem un viņu sabiedrotajiem ir jāizstrādā jauns plāns, kurš palīdzētu stāties pretī Tanosa postošajai darbībai. Pēc pēdējās kaujas, kura bija pati masveidīgākā un traģiskākā visā Atriebēju cīņu vēsturē, katra pieļautā kļūda var kļūt liktenīga ne tikai Zemei, bet […]

    Lasīt tālāk