mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Kā panākt, lai reklāmas pauze nav tikai kārtējais iemesls ielūkoties ledusskapī...

    Mūsdienu informācijas pārpilnības laikmetā reklāmas cilvēkos lielākoties izraisa nepatiku, liekot domāt, ka tas ir kārtējais aicinājums ieguldīt savus līdzekļus neizdevīgā pirkumā. Komercija ir ik uz soļa – baneri, veikalu skatlogi, TV un interneta reklāmas – tas viss liek sabiedrībai skeptiski lūkoties uz mārketinga nozari, apzinoties, ka tā ir smalka cilvēku prātu manipulēšanas māksla. Taču, kādēļ […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pastmarkas izmēra reklāmas plakāts

    Īru dizaineris un personīgā zīmola J.W. Anderson  dibinātājs Džonatans Andersons uzsācis neparastu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros promotē savu jauno apģērbu kolekciju ar pastmarku palīdzību. Markas izdotas ierobežotā apjomā, un viena to komplekta, kas satur 10 pastmarkas, vērtība ir 15 Sterliņu mārciņas. Turklāt šīs īpašās pastmarkas var izmantot arī praktiskam mērķim – proti, sūtot vēstules. Jaunais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Hennessy par soli tuvāk pietuvojas millenium paaudzei

    Savas jaunās komunikācijas stratēģijas ietvaros leģendārais konjaka ražotājs Hennessy  sadarbībā ar britu bāru tīklu White Lyan  un dāņu režisoru Nikolasu Vindingu Refnu uzsācis jaunu reklāmas kampaņu. Elitārā zīmola mērķis ir uzrunāt jauno jeb millenium paaudzi, dodoties uz populāriem angļu bāriem un organizējot sava slavenā konjaka Hennessy X.O  degustācijas. Zīmols pamazām klasiskās vērtības nomaina pret  ko laikmetīgu un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    IKEA palīdz iekārtot mājokli ar virtuālās realitātes tehnoloģiju palīdzību

    Zviedrijas mēbeļu un mājas preču ražotājs IKEA  uzsācis pirmo personīgo virtuālās realitātes projektu. Programma IKEA VR Experience  piedāvā klientiem apmeklēt zīmola virtuālo virtuvi un izzināt IKEA  ražoto mēbeļu īpatnības, neizejot no mājām. Lietotājiem ir pieejami visdažādākie uzstādījumi, kas ļauj pielāgot interjeru ikvienai gaumei, piemēram, nomainot virtuves skapīšu krāsu un izvēloties to plānojumu. Šajā programmas versijā konstruktors nav […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca - Cola aicina dalīties ar citātiem no iemīļotajām dziesmām

    Zīmola Coca-Cola  veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke  iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song  (Dalies ar Coca- Cola  un dziesmu). Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola  pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem. Zīmola […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Olimpiskā reklāma jau nesusi peļņu miljarda ASV dolāru apmērā

    Olimpiskās spēles Riodežaneiro atnesušas kompānijai NBC Sports Group  miljardu ASV dolāru lielu peļņu. Telekompānija paziņoja, ka reklāmas pārdošana sasniegs rekordu amerikāņu televīzijas tirgū. Sagaidāms, ka Rio 2016  sekmēs nacionālā tirgus popularitāti ievērojami vairāk, nekā citas Olimpiskās spēles un mediju pasākumi. Miljarda dolāru atzīme tika sasniegta par četriem mēnešiem ātrāk, nekā Londonas spēlēs 2012. gadā. Toreiz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Carlsberg pārsteidz londoniešus ar unikālu šokolādes bāru

    Alus ražotājs Carlsberg  Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Victoria's Secret pievēršas dabiskākai reklāmai

    Modes zīmols Victoria’s Secret  pēc kritikas par pārspīlēti idealizētu modeļu attēlošanu apakšveļas reklāmas plakātos, radikāli izmainījis savu nostāju un pievērsies dabiskākai reklāmai. Pēdējās zīmola mājaslapā publicētajās fotogrāfijās modeles attēlotas dabiskā veidolā, izbēgot uzkrītošu fotogrāfiju apstrādi ar foto apstrādes programmām. Victoria’s Secret  saskārās ar kritiku pagājušā gada beigās, pēc tam, kad sociālā portāla Facebook  lietotāji konstatēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jeep aicina saskatīt skaistumu dubļos

    Auto zīmols Jeep  sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Moscow  pārsteidza maskaviešus ar savu radošo kampaņu Skaistums dubļos, kas ļāva šī zīmola auto īpašniekiem ieraudzīs savus netīros auto unikālā veidolā. Pēc radošās komandas sacītā, šīs kampaņas mērķis bija parādīt zīmola Jeep  atbalstītājiem, ka skaistums var būt dažāds. Jeep  skaistums, kas slēpjas dubļos, simbolizē jaunu galamērķu un neatklātu […]

    Lasīt tālāk