mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Laiks apzināties – jūsu mājaslapai nav jāapmierina visus

    Uzņēmuma mājaslapai neapšaubāmi ir jābūt ļoti ērtai, pārskatāmai un piesaistošai, taču tā nav jāapmierina visus – veidojot mājaslapu priekšplānā ir jābūt jūsu mērķauditorijai. Plānojot sava uzņēmuma vietni, rodas kārdinājums padarīt to pēc iespējas pievilcīgāku – tādu, lai to vēlētos apmeklēt ikviens – pat tāds cilvēks, kurš, iespējams, nekad neiegādātos jūsu produkciju. Taču tieši tas jums […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mazliet par mārketingu un sievietēm

    Gandrīz visu savu vēsturi mārketings ir bijis galvenokārt vīriešu veidots bizness. Galvenās nozares, kas saistītas ar biznesu, piedzīvojumiem, aģentūrām, mašīnām, finansēm un pasauli kopumā, bija domātas vīriešiem. Sievietes bija saistītas ar kategorijām, kas runā par izskatu, sadzīvi un ģimeni. Industrijas sākumā sievietes vienmēr tika parādītas vīriešiem tīkamas – smaidīgas, uzticīgas, labas sievas un perfektas mātes. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā tiešsaistes pārtikas uzņēmumi var uzlabot klientu digitālo pieredzi?

    Sakarā ar COVID-19 pandēmiju tiešsaistes pārtikas preču un izņemšanas pasūtījumu skaits ir dubultojies, jo daudzas valstis ir apturējušas vai samazinājušas pārvietošanos, lai ierobežotu vīrusa izplatību. Ņemot vērā pašreizējo pasaules stāvokli, tagad šķiet piemērots laiks, lai sāktu tiešsaistes pārtikas biznesu. Tajā pašā laikā šādam biznesam nav garantēta veiksme tikai pandēmijas dēļ, bet tas ir atkarīgs no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga idejas, kas piemērotas tieši Sieviešu dienai

    Straujiem soļiem tuvojas Starptautiskā sieviešu diena, kas ir lielisks iemesls arī zīmoliem atklāt jaunu kampaņu, pamatojoties uz to, ka šai dienā īpaši novērtējam sev blakus esošās sievietes. Aicinām aplūkot piecas spēcīgas Starptautiskās sieviešu dienas kampaņas idejas, kuras uzņēmumiem vēl ir laiks īstenot: Sieviešu vienlīdzība Sieviešu cīņa par savām tiesībām vienmēr ir bijis spēcīgs vadmotīvs un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klientu pieredzes nodrošināšana kļūst arvien svarīgāka

    Pavaicājot mārketinga speciālistiem, ar ko viņi nodarbojas, lielākā daļa, visticamāk, sāks runāt par satura mārketingu, potenciālajiem klientu pirkumiem, cenu noteikšanu un pārdošanas kanāliem. Taču liela daļa uzsvērs arī to, ka šodien investēt pozitīvā klientu pieredzē ir ne mazāk svarīgi, kā investēt zīmolā vai reklāmā. Vairs nav iespējams ignorēt klientu pieredzes nozīmi mārketingā. Pieredze ir tas, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Cik svarīgi ir tas, lai reklāma izraisītu emocijas?

    Mārketinga speciālistiem mūsdienās arvien biežāk nākas par jauniem veidiem, kā veiksmīgāk reklamēt un pārdot produktus, pakalpojumus vai idejas. Lai arī produktu un zīmolu sasaiste ar konkrētām emocijām nav nekas jauns, un zīmoli jau sen domā par kaut vai vairāk kā patērētāju izglītošana un pārliecināšana, pieskaroties emocionālajiem faktoriem, kas ietekmē viņu lēmumus, radīt emocijas ne vienmēr […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radošas idejas, kā izveidot efektīvu kampaņu filmai vai seriālam

    Filmu mārketinga kampaņas vienmēr ir bijušas ļoti aizraujošas – lai arī Latvijā filmu mārketingam pievērsta mazāka uzmanība, ārzemēs veidi, kā tiek reklamētas jaunākās filmas, ir bijuši elpu aizraujoši. Taču vai viss slēpjas lielā budžetā? Vai tomēr radošums ir daudz svarīgāks? Lūk, dažas idejas, kā izveidot izcilu tiešsaistes mārketinga kampaņu filmai vai TV seriālam: Svarīgākais uzdevums […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pavasara mārketinga stratēģijas, kas vienmēr darbojas

    Straujiem soļiem tuvojas pavasaris, ko aktīvi izmanto arī mārketingā – jauna pavasara sezona, jauna pavasara kampaņa, pavasara izpārdošana u.tml. – veidi, kā piesaistīt auditorijas uzmanību šajā pavasara sezonā ir daudzi un dažādi. Taču kā atrast pareizo tematu? Izstrādājot jaunus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt klientus, ņemiet vērā, ka pavasaris jau pats par sevi ir svētki, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāda veida mārketings krīzes laikā ir vajadzīgs uzņēmumam?

    Krīzes laikā vairums uzņēmumu mēdz tērēt mazāk, it īpaši mārketinga aktivitātēm – galvenokārt tāpēc, ka mārketinga izdevumus ir salīdzinoši viegli samazināt. Vienlaikus mēs redzam arī uzņēmumus, kas nemēdz samazināt mārketinga budžetu un krīzes laikā bieži pat tos palielina. Noslēpums slēpjas tajā, ka viņi pamaina tēriņus noteiktām pozīcijām. Tirgus izpēte un jaunu produktu izlaišana Jauna produkta […]

    Lasīt tālāk