mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Netflix” lētais abonementa plāns varētu būt pieejams ātrāk

    Lai gan ASV straumēšanas gigants “Netflix” tikai jūlijā paziņoja, ka 2023. gada sākumā izlaidīs savu ar reklāmām atbalstīto versiju, tas varētu mainīt savus plānus un jaunākā versija būtu pieejama jau 2022. gada 1. novembrī. Ja tas tā būs, “Netflix” varētu sākt savu abonementu par zemāku cenu ātrāk nekā tās tiešais konkurents “Disney +”. Uzņēmums izdevumam “The […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā privātums maina digitālo mārketingu?

    Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā? Ja līdz šim […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vīrusu mārketings radījis dažas no aizraujošākajām filmu kampaņām

    Pirms filmu nonākšanas uz kino ekrāniem tiek tērēti milzīgi līdzekļi to reklāmai – it īpaši tas attiecas uz lielajām Holivudas filmām. Pirms filmas iznākšanas potenciālajai auditorijai tiek piedāvāti dažādi tīzeri, reklāmas stendi un citi sīkumi, bet kā izcelties konkurentu vidū laikā, kad filmu ir vairāk par iespējām tās visas noskatīties? Atbilde ir vīrusu mārketings. Vīrusu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Gatavošanās skolai izaicina tirgotājus – liela daļa vecāku koncentrējas uz taupīšanu

    Tā saucamās “Back to school” (atgriezties skolā) kampaņas šobrīd atrodas jaunu izaicinājumu priekšā dēļ ekonomiskajām grūtībām, ko piedzīvo pircēji šī brīža inflācijas apstākļos. Laikā, kad pircēji koncentrējas uz ietaupīšanu, zīmoliem nākas atrast jaunus veidus, kā uzrunāt kādreiz uzticīgos klientus un neļaut tiem nomainīt viņus pret lētākiem piedāvājumiem. Inflācija ir galvenā problēma, ar kuru šobrīd saskaras […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    59 % cilvēku influenceru publiskoto dzīvesstilu vērtē kā nepatiesu

    Latvijā vairāk nekā puse (59 %) aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka influenceri sociālo mediju profilos atspoguļo dzīvesstilu, kas drīzāk vai pilnībā ir nepatiess, noskaidrots sabiedrisko attiecību aģentūras “Golin Riga” un kompānijas “Norstat” veiktajā pētījumā. Saskaņā ar pētījumu tikai 1 % cilvēku domā, ka satura veidotāju atspoguļotais dzīvesstils sociālo mediju platformās ir pilnībā patiess. Katrs ceturtais (26 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “WhatsApp” ievieš jaunumus privātuma politikā

    Visiem pazīstamā saziņas platforma “WhatsApp” nākusi klajā ar jaunumiem – turpmāk tā atļaus lietotājiem atstāt tērzēšanas grupas, nebrīdinot par to citus, un kontrolēt, kam redzama to atrašanās tiešsaistē. “Meta” piederošā ziņojumapmaiņas platforma paziņojusi, ka izmaiņu mērķis ir dot lietotājiem lielāku kontroli pār savu pieredzi, vienlaikus palīdzot viņiem aizsargāt privāto saziņu. Jaunās “WhatsApp” privātuma funkcijas stāsies […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Iemesli, kāpēc sava uzņēmuma stratēģijā iekļaut e-pastu mārketingu

    Lai arī sociālo mediju attīstībai vajadzēja nozīmēt e- pasta mārketinga norietu, e-pasta mārketings joprojām ir uzticama digitālās komunikācijas metode daudzām organizācijām un uzņēmumiem. E-pasta mārketinga pamatā ir sistēma, kas ļauj izveidot un nosūtīt tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi e- pasta ziņojumus ar atlaižu kodiem, jaunu produktu izlaidumiem, konkursiem, biznesa atjauninājumiem, kopienas ziņām un daudz ko citu. Neatkarīgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā “TikTok” mainīja mūzikas mārketingu

    Straujiem soļiem pieaug sociālās vietnes “TikTok” popularitāte – tīmekļa vietne 2021. gadā piesaistīja pat lielāku cilvēku plūsmu nekā “Google”. “TikTok” izraisīja arī revolūciju mārketinga pasaulē un viena no nozarēm, kuru tā būtiski iespaidojusi, ir mūzikas joma. Mūzikas mārketings un dziesmu izdošanas stratēģija ir katra mākslinieka karjeras pamatā. Tam, kā un kad jūs izdodat mūziku, ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidi, kā uzņēmums var izveidot emocionālu saikni ar klientu

    Arvien vairāk pētījumu rāda, ka tieši emocijas un instinkts ir biežākie iemesli, kas mudina patērētājus veikt pirkumu. Tieši tad, kad klients izjūt dziļu emocionālu saikni ar zīmolu, uzņēmums var gūt labumu no sava mārketinga. Bet kā to panākt un kam pievērst uzmanību? Padariet savu zīmolu cilvēcīgāku Emocionālu saikni ar cilvēku ir daudz vieglāk izjust nekā […]

    Lasīt tālāk