reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Londonā "uzplaukst" unikāls reklāmas stends

    Britu reklāmas aģentūras Wildstone  radošā komanda nolēma “atdzīvināt” vides reklāmas stendu, pārvēršot to par auglīgu dārzu. Aģentūra Londonā izvietoja monumentālu interaktīvo ekrānu ozolkoka rāmī, kas pamazām pārtop par pamatni puķu dobēm, kurās bez ziediem un dekoratīviem krūmājiem var atrast arī dārzeņus. Šis vides objekts atspoguļo dzīvās dabas nepieciešamību tik blīvi apdzīvotā pilsētā kā Londona, kā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Amerikāņu telekanāli cenzē sievišķību

    Amerikāņu telekanāli NBC  un ABC  atteikušies ēterā raidīt reklāmu ar plus izmēra modeļu dalību. Video, kas uzņemts, lai promotētu sieviešu apģērbu zīmolu Lane Bryant, modeles ar sievišķīgām formām attēlotas vien apakšveļā. Reklāmas galvenās varones stāsta, kādēļ viņas lepojas ar savu ķermeni, uzsverot, ka daudzas sievietes aizmirst, ka ķermenis ir sievietes lepnums. Kampaņa ar nosaukumu #ThisBody […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zinātnieks Stīvens Hokings prezentē auto zīmola Jaguar jauno konceptu

    Britu zinātnieks Stīvens Hokings kļuvis par auto zīmola Jaguar  pirmā krosovera F-Pace reklāmas video varoni. “Jūs visi pazīstat mani kā profesoru Stīvenu Hokingsu – fiziķi, kas izzina telpas un laika noslēpumus, taču manai personībai ir arī otra puse, par kuru jūs pat, iespējams, neesat iedomājušies – aktieris Stīvens Hokings. Vienmēr esmu vēlējies atveidot ļaundari kādā kino lentē, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Būt par sievieti ir dārgi!

    Meklē veidu, kā ietaupīt naudu? Piedzimsti par vīrieti! Pie šāda secinājuma nonācis žurnāls „Time”, kas apstiprinājis visiem zināmo patiesību – būt par sievieti ir dārgi! Izanalizējot simtiem produktu Lielbritānijas ielās, „Time” konstatējis, ka sievietēm ir jāmaksā par 37% vairāk nekā vīriešiem par līdzvērtīgu produktu. Tas sasaucas ar neseno pētījumu Ņujorkā, kas apliecināja, ka sievietēm ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ideālās mūzikas ceļš līdz reklāmai

    Mūsdienās reklāmas neiztiek bez mūzikas – prasme saskaņot atbilstošo dziesmu vai mākslinieku ar zīmolu vērtībām un to vēstījumu ir mākslas cienīgs process. Ja attēls spēj pavēstīt tūkstošiem vārdu, tad skaņa sniedz šim attēlam dzīvību un rada paliekošu emocionālo saikni. Maiga dziesma Lilijas Alenas izpildījumā un Auroras mode, Džons Levis un Ziemassvētku dāvanas, The Velvet Underground […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veiksmīgas reklāmas pamatā ir patērētāju vajadzību izzināšana

    Veiksmīgas reklāmas pamats nekad nav mainījies – cilvēki reaģē uz reklāmu, kas ir saistoša un nozīmīga, nav svarīgi, kur viņi to redz – tiešsaistē vai bezsaitē, mājās vai ceļā, galvenais ir tas, ka tā ir sasniegusi savu mērķi. Tomēr vairāki pētījumi liecina, ka mūsdienās, neskatoties uz plašajām iespējam, ir vairāki tirgotāji, kas nespēj pamatot savu zīmolu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ceļojumu aģentūra pierāda, kādēļ cilvēkiem nepieciešams atvaļinājums

    Mūsdienās nevienam cilvēkam īsti nav laika, lai dotos ceļojumos – mums ir plāni mēnešiem uz priekšu, šādi aizvadot nedēļas nogali pēc nedēļas nogales, kādā brīdī attopoties, ka šādā ritmā ir pagājuši jau seši mēneši. Šī iemesla dēļ, tā vietā, lai cilvēkus censtos pārsteigt ar saulainām pludmales fotogrāfijām un tropiskiem, krāsainiem kokteiļiem, kurus tur bikini tērptas dāmas, […]

    Lasīt tālāk