reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Mode cauri gadsimtam

    Modele vārdā Bo Gilberta, kas dzimusi 1916 gadā, kļuvusi par modes žurnāla Vogue  simtajai gadadienai veltītās kampaņas centrālo tēlu. Komunikācijas aģentūras Adam&Eve/DDB London  izstrādātā ideja sabiedrībai tiks atspoguļota Jūnijā Vogue  ekskluzīvajā jubilejas izdevumā, kura vāku pirmo reizi rotās simtgadīgas modeles foto. Taču šobrīd jau ir apskatāma modes zīmola Harvey Nichols  radītā īsfilma, kas atspoguļo Vogue  jubilejas numura […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Vērtīga sadarbība, kas atmaksājas ilgtermiņā

    Ikviens uzņēmējs noteikti ir aizdomājies par mārketinga aktivitāšu nozīmi sava biznesa attīstībā, kā arī centies izprast, kādēļ mārketinga un reklāmas aģentūru piedāvājumu izcenojumi ir tik atšķirīgi. Protams, iemesls ir loģiski izsverams – runa ir par kvalitāti, aģentūras pieredzi un reputāciju, taču vai zīmola un komunikācijas plāna izstrādes augstā cena nozīmē arī augstu kvalitāti un efektivitāti? […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    IKEA aicina saskatīt ikdienas burvību

    Bieži vien vienkārši dzīves sīkumi pārtop par neaizmirstamām atmiņām, kas pavada mūs dzīves garumā. Zviedru zīmola IKEA  jaunā video reklāma aicina ikvienu aizdomāties par to, kas padara īpašu viņa ikdienu. Sajūtām bagāto īsfilmu radījusi reklāmas aģentūra Mother London, kas ir ilggadējs IKEA  sadarbības partneris. Pusotru minūti garajā video rullītī atspoguļotas kādas ģimenes atmiņas, kurās īpaši […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Kā panākt, lai reklāmas pauze nav tikai kārtējais iemesls ielūkoties ledusskapī...

    Mūsdienu informācijas pārpilnības laikmetā reklāmas cilvēkos lielākoties izraisa nepatiku, liekot domāt, ka tas ir kārtējais aicinājums ieguldīt savus līdzekļus neizdevīgā pirkumā. Komercija ir ik uz soļa – baneri, veikalu skatlogi, TV un interneta reklāmas – tas viss liek sabiedrībai skeptiski lūkoties uz mārketinga nozari, apzinoties, ka tā ir smalka cilvēku prātu manipulēšanas māksla. Taču, kādēļ […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    FIFA Pasaules kausā Krievijā tiks atbalstīta tikai divu alus zīmolu publicitāte

    FIFA Pasaules kausā, kas 2018. gadā norisināsies Krievijā, alu reklamēt varēs tikai divi zīmoli, kas ir arī Starptautiskās Futbola federācijas sponsori, atklājis Krievijas sporta ministrs Vitālijs Mutko. “Alus produkcijas promotēšana tiks atļauta tikai diviem oficiālajiem FIFA sponsoriem. Mēs izstrādāsim likumus, kas sargās šo zīmolu tiesības. Tādi paši nosacījumu tiks attiecināti arī uz Pasaules čempionātu hokejā,” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca-Cola aizskar Kenijas sabiedrības vērtības

    Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena ražotājam Coca-Cola  nācās rediģēt sava reklāmas video saturu translācijai Kenijā. Valsts galva atzina reklāmu par aizvainojošu, norādot uz ģimenisko vērtību pārkāpšanu atklātās skūpsta ainas dēļ. No 13. aprīļa Kenijas televīzijā parādījās jaunā video versija. Reklāma Kenijā izraisīja sabiedrības, kuras lielākā daļa ir kristieši, sašutumu. Televīzijas skatītāji masveidā sūdzējās par video rullītī Taste […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pastmarkas izmēra reklāmas plakāts

    Īru dizaineris un personīgā zīmola J.W. Anderson  dibinātājs Džonatans Andersons uzsācis neparastu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros promotē savu jauno apģērbu kolekciju ar pastmarku palīdzību. Markas izdotas ierobežotā apjomā, un viena to komplekta, kas satur 10 pastmarkas, vērtība ir 15 Sterliņu mārciņas. Turklāt šīs īpašās pastmarkas var izmantot arī praktiskam mērķim – proti, sūtot vēstules. Jaunais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook atceļ reklāmas teksta apjoma ierobežojumu

    Sociālais portāls Facebook  atcēlis reklāmas teksta apjoma ierobežojumu, ļaujot papildināt reklāmas attēlus ar izvērstāku skaidrojumu. Noteikums par 20 % teksta izmantošanu reklāmas attēlos tika ieviests pirms dažiem gadiem ar mērķi saglabāt laika joslu pārskatāmu un portāla lietotājiem pievilcīgu. Šobrīd Facebook  eksperimenta nolūkos ieviesis jaunus noteikumus – reklāmdevējiem atļauts pārsniegt 20 % limitu, taču, pēc ekspertu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Olimpiskā reklāma jau nesusi peļņu miljarda ASV dolāru apmērā

    Olimpiskās spēles Riodežaneiro atnesušas kompānijai NBC Sports Group  miljardu ASV dolāru lielu peļņu. Telekompānija paziņoja, ka reklāmas pārdošana sasniegs rekordu amerikāņu televīzijas tirgū. Sagaidāms, ka Rio 2016  sekmēs nacionālā tirgus popularitāti ievērojami vairāk, nekā citas Olimpiskās spēles un mediju pasākumi. Miljarda dolāru atzīme tika sasniegta par četriem mēnešiem ātrāk, nekā Londonas spēlēs 2012. gadā. Toreiz […]

    Lasīt tālāk