Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kādas interneta vietnes septembrī bija vispopulārākās?

Septembrī no visām platformām Top 5 vietnes nemainīgi saglabājušas savas pozīcijas, neskatoties uz to, ka lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus. Turpinoties Pasaules kausam basketbolā, kopējās statistikas topā un apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījusi vietne sportacentrs.com, topa vietnēm pievienojies arī portāls sportazinas.com, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais apmeklētāko vietņu tops.

Kopējā statistika

Septembrī visas Top 5 vietnes saglabājušas savas pozīcijas, bet tikai viena no tām – inbox.lv – uzrādījusi auditorijas pieaugumu par 2 000 lietotājiem no visām ierīcēm, septembrī sasniedzot 860 000 Real Users un atklājot mēneša topu. Otro pozīciju ar ievērojamu auditorijas kritumu – par 57 000 lietotājiem no visām ierīcēm mazāk nekā augustā – ieņem ziņu portāls delfi.lv, ko septembrī apmeklējuši 787 000 lietotāju. Tikmēr trešajā pozīcijā ir vietne tvnet.lv ar 768 000 Real Users – par 19 000 lietotājiem mazāk nekā iepriekšējā mēnesī, bet ceturto vietu topā ieņem sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv ar 728 000 Real Users, kas ir par 12 000 mazāk nekā augustā. Pirmo piecinieku, tāpat kā iepriekšējā mēnesī, noslēdz jauns.lv ar 674 000 Real Users, auditorijai sarūkot par 24 000 lietotājiem.

Auditorijas pieaugumus starp topa vietnēm uzrādījuši vien daži portāli, no tiem skaitliski lielāko – sporta jaunumu vietne sportacentrs.com, kā auditorija septembrī pieaugusi par 58 000 lietotājiem, sasniedzot 283 000 Real Users. Vienlaikus topā vietne pakāpusies par trīs pozīcijām uz 13. vietu. Jāatzīmē, ka septembrī joprojām turpinoties Pasaules kausam basketbolā, topā atgriezies vēl viens sporta ziņu portāls – sportazinas.com, ar 190 000 lietotājiem septembrī noslēdzot to. Topu pagājušajā mēnesī pametusi vietne bilesuparadize.lv.

Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu topā uzrādījusi meteoroloģisko prognožu vietne gismeteo.lv, ko apmeklējuši par 95 000 mazāk lietotāju nekā augustā – 296 000 Real Users. Par 60 000 Real Users sarukusi portāla apollo.lv auditorija, sasniedzot 431 000 Real Users, kamēr par 39 000 lietotājiem mazāk pagājušajā mēnesī sasniegusi vietne la.lv (553 000 Real Users), bet par 35 000 lietotājiem mazāk nekā augustā sasniedzis portāls nra.lv – 554 000 Real Users no visām ierīcēm kopā.

Apmeklējums no datoriem

Arī apmeklējumā no datoriem topa pirmais piecinieks ir stabils – topu atklāj Google ar 992 000 Real Users, kas ir par 4 000 lietotājiem mazāk nekā augustā, kamēr video straumēšanas vietne youtube.com otrajā pozīcijā ar 649 000 lietotājiem uzrādījusi nelielu auditorijas pieaugumu – par 1 000 lietotāju. Trešajā pozīcijā topā, saglabājot auditoriju augusta līmenī, ir pašmāju inbox.lv ar 570 000 Real Users, bet ceturtais apmeklētākais portāls no datoriem septembrī bija Facebook ar 543 000 Real Users, uzrādot auditorijas pieaugumu par 28 000 lietotājiem. Top 5, tāpat kā augustā, noslēdz vietne swedbank.lv ar 447 000 Real Users, kas ir par 42 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Septembrī topā atgriežas portāls e-klase.lv, ar 278 000 lietotājiem ieņemot topa 11. pozīciju, bet 17. vietā ar 207 000 lietotājiem no datoriem atgriežas vietne tet.lv. Tikmēr topu pametušas vietnes twitter.com un kurpirkt.lv.

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Tāpat kā kopējās statistikas topā, arī no mobilajām ierīcēm septembrī pirmais piecinieks palicis nemainīgs – topu atklāj portāls delfi.lv ar 728 000 Real Users, uzrādot ievērojamu auditorijas kritumu, salīdzinot ar augustu – par 62 000 lietotājiem. Otrajā vietā seko tvnet.lv ar 724 000 lietotājiem, kas ir par 19 000 lietotājiem mazāk nekā augustā, bet trešais apmeklētākais portāls no mobilajām ierīcēm septembrī bija ziņu portāls lsm.lv, ko no mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem, kā arī lietojot mobilo aplikāciju, septembrī apmeklējuši 656 000 lietotāju – par 18 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Ar 635 000 Real Users ceturtā apmeklētākā vietne no mobilajām ierīcēm septembrī bija jauns.lv, sasniedzot par 27 000 lietotājiem mazāk nekā iepriekš, bet pirmo piecinieku noslēdz inbox.lv ar 619 000 Real Users (par 2 000 mazāk nekā augustā).

Arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu septembrī uzrādījis portāls sportacentrs.com, ko apmeklējuši par 42 000 vairāk lietotāju nekā augustā – 208 000 Real Users. Tikmēr gandrīz visas topa vietnes septembrī uzrādījušas auditorijas kritumus no mobilajām ierīcēm, no tām skaitliski lielāko – laika ziņu portāls gismeteo.lv, kas sasniedzis par 90 000 mazāk lietotāju no mobilajām ierīcēm nekā augustā (205 000 Real Users). Par 62 000 lietotāju septembrī sarukusi portāla apollo.lv auditorija (394 000 Real Users), par 45 000 lietotājiem – vietnes nra.lv apmeklējums (508 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm), bet par 43 000 mazāk lietotāju no mobilajām ierīcēm septembrī sasniedzis portāls la.lv – 518 000 Real Users.

Jāatzīmē, ka, tāpat kā kopējās statistikas topā, arī apmeklētāko vietņu topā no mobilajām ierīcēm septembrī topā atgriezies sporta jaunumu portāls sportazinas.com, ar 178 000 Real Users ierindojoties topa 16. pozīcijā, bet topu pametusi vietne bilesuparadize.lv.

Dati par mediju grupām

Septembrī uz pirmo vietu mediju grupu topā pakāpusies Inbox mediju grupa ar vietnēm inbox.lv, pp.lv, xtv.lv, klab.lv, kā arī inbox.lv mobilo aplikāciju, kas sasniegusi 874 000 Real Users jeb 58 procentus interneta lietotāju un vienīgā no grupām uzrādījusi auditorijas pieaugumu par 2 000 lietotājiem. Otro pozīciju saglabā TVNET grupa ar vietnēm tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām, ko septembrī apmeklējuši 846 000 Real Users jeb 57 procenti interneta lietotāju, grupas līmenī auditorijai samazinoties par 26 000 lietotājiem, salīdzinot ar augustu. Zaudējot pirmo pozīciju, septembrī trešā ir Delfi mediju grupa, kas ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju sasniegusi 828 000 Real Users jeb 55 procentus Latvijas interneta lietotāju, uzrādot starp grupām lielāko auditorijas kritumu – par 54 000 lietotājiem.

Tikmēr ceturto pozīciju saglabā Rīgas Viļņi mediju grupa ar vietnēm jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī jauns.lv straumēšanu, ko septembrī lietojuši 681 000 jeb 46 procenti Latvijas interneta lietotāju – par 32 000 Real Users mazāk nekā augustā. Piektā starp grupām ir TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, topradio.lv, play.tv3.lv video, topradio.lv un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, ar 663 000 Real Users (44 procenti Latvijas interneta lietotāju) – par 33 000 mazāk nekā augustā, bet grupu topu noslēdz la.lv/ TV24 grupa ar 652 000 Real Users jeb 44 procentiem interneta lietotāju, kas apmeklējuši vietnes la.lv, grani.lv, kā arī lrtv.lv un tv24.lv, uzrādot auditorijas kritumu grupas līmenī par 40 000 lietotājiem.