twitter

Random entry RSS

  • Posted in:

    Krievijā piemēro naudas sodus "Facebook", "Twitter" un "WhatsApp"

    Krievijā piemēroti ievērojami naudas sodi starptautiskajām interneta kompānijām “Facebook”, “Twitter” un “WhatsApp” saistībā ar uzņēmumu nevēlēšanās glabāt datus vietējos serveros. Maskavas Taganskas rajona tiesa “Twitter” piemērojusi 196 000 eiro, bet “Facebook” un “WhatsApp” 173 un 46 tūkstošu eiro naudas sodu. “Facebook” un “Twitter” jau iepriekš uzlikti naudas sodi, kuru samaksājis tikai “Facebook”. Savukārt “WhatsApp” šis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko zīmoliem nozīmē sociālo mediju platformu aizliegums?

    Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo mediju mārketinga ceļvedis – kuru sociālo tīklu vislabāk izvēlēties?

    Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arī "YouTube" nobloķē Trampa kanālu

    Sociālais tīkls “YouTube” uz laiku nobloķējusi ASV prezidenta Donalda Trampa kanālu, vēsta interneta gigantam “Google” piederošā platforma. “YouTube” paziņojumā norādīts, ka, ņemot vērā bažas par iespējamo vardarbības turpināšanos, dzēsts jaunais saturs, kas augšupielādēts Donalda Trampa kanālā, jo šis saturs ir pretrunā ar “YouTube” politiku, kas vērsta pret kūdīšanu uz vardarbību. Līdz šim “YouTube” bija vienīgā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twitter plāno palielināt maksimālo zīmju skaitu

    ASV kompānija “Twitter” paziņojusi par izmēģinājuma projektu, kurā tvītu maksimālais garums tiks palielināts no 140 līdz 280 zīmēm. Tas tiek darīts, lai veicinātu sociālā tīkla izaugsmi. Šobrīd populārajā sociālajā tīklā var ierakstīt vien 140 zīmju garus tekstus, kas nereti ir par maz, lai izteiktu vēlamo domu, tādēļ kompānija nākusi klajā ar ideju palielināt maksimālo zīmju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twitter kļuvis pieejams neredzīgiem un vājredzīgiem lietotājiem

    Tiešsaistes sociālais tīkls Twitter  iespējojis jaunu funkciju, kas atvieglos vietnes lietošanu neredzīgiem un vājredzīgiem lietotājiem. Jauninājums paredz, ka pie attēliem, kas izvietoti Twitter, lietotāji varēs pievienot aprakstus, savā oficiālajā blogā norāda zīmols. Jaunā funkcija būs pieejama iOS  un Android  operētājsistēmu lietotājiem – lai to aktivizētu, nepieciešams tikai veikt attiecīgos uzstādījumus. Pievienot aprakstu 420 zīmju apjomā iespējams […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apple pievienojas sociālajai vietnei Twitter

    Pēc vairāku gadu ilgas atsacīšanās no sociālo mediju izmantošanas, pasaulslavenā tehnoloģiju kompānija Apple  beidzot nolēmusi pievienoties Twitter.  Zīmols izveidojis kontu, kurā turpmāk tiks publicēta noderīga informācija un padomi zīmola ierīču efektīvai izmantošanai un tehnisko problēmu novēršanai. Divu stundu laikā pēc konta atvēršanas, Apple  sasniedza 24000 sekotāju un saņēma teju 200 jautājumu par iPhone,  iPad  and klēpjdatoru lietošanu. Apple komanda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twitter prezentē jauno reklāmas modeli

    Virtuālās saziņas un mikroblogošanas vietne Twitter prezentējusi jauno reklāmas modeli, kas ļaus uzņēmumiem sasniegt un paaugstināt reklāmas vērtību. Jaunais reklāmas modelis nosaukts par First View (Pirmais skats). Reklāmas princips ir ļoti vienkāršs, tādējādi ļaujot aktuālajai reklāmai parādīties lietotāju laika joslās, nezaudējot aktualitāti laikā. Reklāma būs redzama 24 stundu periodā, lietotājiem pirmo reizi atverot Twitter aplikāciju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twitter testē "sarunvalodas reklāmu" funkciju

    Sociālais tīkls Twitter  senšas patērētājiem atvieglot dalīšanos ar iemīļoto zīmolu jaunumiem, izmantojot jaunās “sarunvalodas reklāmas”. Reklāmas šobrīd ir pieejamas beta testēšanas režīmā, ietverot pogu call-to-action. Kad lietotājs nospiež šo pogu, parādās tvīts ar zīmola jaunumiem, un lietotāji, kas vēlas šo ziņu pirms dalīšanās padarīt personiskāku, var to papildināt. Jau vairākus gadus vietne Twitter tiek veiksmīgi […]

    Lasīt tālāk