Straujiem soļiem tuvojas Helovīns – svētki, kas Latvijā varbūt sākotnēji nebija tik populāri, taču ar katru gadu tos pieņem arvien vairāk. Tā ir vēl viena lieliska iespēja uzņēmējiem īpašā veidā pievērst uzmanību saviem produktiem/pakalpojumiem un panākt, ka tie tiek pamanīti. Daudz esam stāstījuši par dažādām mārketinga kampaņām, kas ietver svētkiem piemērotu mājaslapu un sociālos tīklus, […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Instagram: pieci veidi, kā palielināt sekotāju skaitu
Comments are off
Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu. Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Publiskots augustā apmeklētāko vietņu TOP 20
Comments are off
Augustā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no visām ierīcēm kopā uzrādījis ziņu portāls tvnet.lv, vienlaikus sasniedzot šogad lielāko auditoriju, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr apmeklējumā no datoriem vasaras pēdējā mēnesī lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījusi seb.lv vietne, bet kritumu – swedbank.lv. Kopējā statistika visās platformās […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“WhatsApp” ievieš jaunumus privātuma politikā
Comments are off
Visiem pazīstamā saziņas platforma “WhatsApp” nākusi klajā ar jaunumiem – turpmāk tā atļaus lietotājiem atstāt tērzēšanas grupas, nebrīdinot par to citus, un kontrolēt, kam redzama to atrašanās tiešsaistē. “Meta” piederošā ziņojumapmaiņas platforma paziņojusi, ka izmaiņu mērķis ir dot lietotājiem lielāku kontroli pār savu pieredzi, vienlaikus palīdzot viņiem aizsargāt privāto saziņu. Jaunās “WhatsApp” privātuma funkcijas stāsies […]
Birkas:mārketings, privātuma politika, reklāma, WhatsApp
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Veidi, kā uzņēmums var izveidot emocionālu saikni ar klientu
Comments are off
Arvien vairāk pētījumu rāda, ka tieši emocijas un instinkts ir biežākie iemesli, kas mudina patērētājus veikt pirkumu. Tieši tad, kad klients izjūt dziļu emocionālu saikni ar zīmolu, uzņēmums var gūt labumu no sava mārketinga. Bet kā to panākt un kam pievērst uzmanību? Padariet savu zīmolu cilvēcīgāku Emocionālu saikni ar cilvēku ir daudz vieglāk izjust nekā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada maijā – LTV1, kuram veltīti 13,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 10,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV7, kura skatīšanās laika daļa bija 5,1%. Konsolidētās TV skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
No Latvijas informatīvās telpas pazūd 80 Krievijā reģistrētas TV programmas
Comments are off
Šodien, 9. jūnijā, no Latvijas informatīvās telpas pazūd 80 Krievijā reģistrētas televīzijas (TV) programmas. Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) 6. jūnijā pieņēma lēmumu aizliegt Latvijas teritorijā izplatīt 80 Krievijā reģistrētas televīzijas programmas un no šodienas izslēgt tās no Latvijā retranslējamo programmu saraksta. Lēmums pieņemts, ņemot vērā šī gada maijā Saeimas pieņemtos Elektronisko plašsaziņas līdzekļu […]