• Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada augustā bija LTV1, kura vērošanai veltīti 12% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9%. Trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa augustā bija 6,6% Konsolidētās TV augusta programmu topa pirmajā vietā ierindojās “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākie kanāli maijā – LTV1 un TV3

    Konsolidētās TV skatītākie kanāli šī gada maijā bija LTV1 un TV3, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 11,2%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV7, kuram veltīti 6% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV maija programmu topa pirmajās četrās vietās ierindojās kāda no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,4%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura vērošanai veltīti 10,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāls PBK bija trešais skatītākais martā, ar skatīšanās laika daļu 8,4%. Martā konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 11,5% jeb […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls oktobrī – TV3

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls oktobrī bija TV3, kuram veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais kanāls oktobrī bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,6%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā – “Saimnieks meklē sievu 5” kanālā TV3, kuru vēroja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    ”All Media Baltics” savus produktus apvienos zem "TV3" zīmola

    No decembra ”All Media Baltics” visās trīs Baltijas valstīs veiks zīmola maiņu saviem produktiem, apvienojot tos zem TV3 zīmola. Arī pati mediju grupa turpmāk strādās ar zīmolu ”TV3 Grupa”. Līdz ar zīmola maiņu ”All Media Baltics” sāks darbu arī pie reģionā pirmās digitālās ziņu platformas izveides, kas būs pieejama lietotnē un strādās pēc principa ”video […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa – 9,7%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, ar skatīšanās laika daļu 8,1%. Skatītākā TV programma martā bija “Es mīlu tevi, Latvija! 5” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 173,4 tūkstoši Latvijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, ar skatīšanās laika daļu 9,1%. Trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,6% jeb 160,9 tūkstoši […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls decembrī – TV3

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2018.gada decembrī bija TV3, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%. Trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,8%. Kantar TNS mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka gada nogalē (31.decembrī) skatītākais kanāls bija LTV1, […]

    Lasīt tālāk