Aizvien biežāk saistībā ar mārketinga pūliņiem tiek pieminēta Z paaudze, kas nereti vien tiek uzskatīta par vieglprātīgiem, influenceru apsēstiem un tehnoloģiju atkarīgiem, kuri bezmērķīgi dreifē no viena zīmolu uz otru. Bet vai tā tiešām ir? Par Z paaudzi tiek uzskatīti tie, kas dzimuši no 2001. gada līdz 2015. gadam. Nereti viņi tiek saukti arī par […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Atskats par interneta izmantošanas tendencēm Latvijā 2021. gadā
Comments are off
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius apkopojis datus par interneta izmantošanas tendencēm Latvijā 2021. gadā. Pandēmijas otrajā gadā vidējam interneta lietotāju skaitam mēnesī saglabājoties nemainīgam, pieaugumus uzrāda tendences apmeklējumā no datoriem: pieaugusi sasniedzamība jeb Reach, lietotāju skaits gada vidū pieaudzis pat par 120 tūkstošiem, bet lietotāju skaits jaunākajā vecuma grupā pieaudzis par piektdaļu. Saskaņā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Facebook” Messenger turpmāk sūtīs paziņojumu par ekrānuzņēmumiem
Comments are off
Sociālās saziņas vietnes “Facebook” vadītājs Marks Zukerbergs izdevis vēstījumu visiem tiem “Facebook” Messenger lietotājiem, kuriem patīk uzņemt savas tērzēšanas sarunas ekrānuzņēmumus. Paziņojumā norādīts, ka turpmāk Messenger informēs lietotājus, ja viņu sarunas attēlu būs tvērusi cita persona. Tas nozīmē, ka ikviens, kurš mēģinās uzņemt, piemēram, slēptu ziņojuma fotoattēlu, tiks nekavējoties atklāts, izmantojot uznirstošo paziņojumu. Vienlaikus tiek […]
Birkas:ekrānuzņēmums, Facebook, Messenger
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Daži mārketinga padomi, lai Valentīna diena būtu izdevusies
Comments are off
Ir iestājies februāris, kas nozīmē, ka straujiem soļiem tuvojas arī Valentīna diena jeb visu mīlētāju svētki – kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divvientulībā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai. Pārskatiet tālāk sniegtos padomus, lai pārliecinātos, ka šajā Valentīna dienā jums būs iespēja […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga un PR konsultācijas pie atzītiem ekspertiem kļūst dārgākas
Comments are off
Vairums uzņēmumu apzinās, ka efektīvs mārketings sākas ar pārdomātu mārketinga stratēģiju, kas palīdz definēt skaidrus, reālistiskus un izmērāmus mārketinga mērķus. Taču, lai izveidotu visaptverošu kampaņu un rastu atbildes uz daudziem citiem aktuāliem jautājumiem saistībā ar mārketingu, reklāmu un PR, nereti vien uzņēmumi vēršas pie atzītiem mārketinga ekspertiem, tostarp pie klientu atzinības izpelnījušās Alberta Uzņēmumu grupas. […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, SMS mārketings, sociālie mediji, tehnoloģijas, tendences, tirdzniecība internetā
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Publiskots decembrī apmeklētāko vietņu TOP 20
Comments are off
Gada noslēdzošajā mēnesī lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Neskatoties uz to, gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm par vienu pozīciju pirmajā pieciniekā pakāpies portāls jauns.lv, bet skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu pagājušajā mēnesī uzrādījis portāls […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tendences, kas noteiks mārketingu 2022. gadā
Comments are off
Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, sociālie mediji, tehnoloģijas, tendences, tirdzniecība internetā