uzņēmējdarbība

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kādēļ SEO optimizācija ir svarīga un ko šajā ziņā nepieciešams ievērot?

    SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos kā Bing, Yahoo, DuckDuckGo, u.c.Parasti, jo augstāka ir vietnes pozīcija meklēšanas rezultātos, jo vairāk ieinteresēto apmeklētāju uz to dodas no meklētājprogrammām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lai izveidotu efektīvu reklāmu, vienmēr sāciet ar komunikācijas stratēģiju

    Mūsdienās katram uzņēmumam ir nepieciešama komunikācijas stratēģija jeb plāns komunikācijas mērķu sasniegšanai. Pēc būtības komunikācijas stratēģija nosaka virzienu, kā uzņēmumam tālāk attīstīties un to, kā tiek vadīta informācijas plūsma par uzņēmumu un tā piedāvājumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka korporatīvās komunikācijas stratēģija ir tieši saistīta ar vispārējo biznesa stratēģiju un mērķiem. Efektīvās komunikācijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga stratēģijas plāns – pirmais solis ceļā pie jauniem klientiem

    Ikviens uzņēmums zina, cik svarīgi ir izveidot stabilu mārketinga stratēģijas plānu, jo bez tā biznesa izaugsme ir praktiski neiespējama, jo kāda jēga ir ieguldīt laiku un naudu, lai izveidotu jaunu biznesu, kuram nebūs klientu? Ja vēlaties piesaistīt jaunus klientus, jums būs aktīvi jādodas pie viņiem, bet vienīgais veids, kā to izdarīt, ir ar stabilu mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Galvenās atšķirības starp mārketingu un sabiedriskajām attiecībām

    Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Atklāj sociālo mediju pasaules priekšrocības

    Vairums apgalvos, ka sociālie mediji ir laika izšķiešana. Jā, tā ir lieliska vieta, kur ievietot fotogrāfijas, paust viedokli par politiku, mūziku vai kādu citu saistošu tēmu, sekot sev vēlamām personām un izrādīt savas simpātijas nospiežot “patīk”, taču tur pavadītais laiks nespēj palīdzēt mums nopelnīt naudu vai uzlabot mūsu biznesu. Jāatzīst, ka patiesība ir pavisam citāda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā veiksmīgi tikt galā ar negatīvu publicitāti!

    Slikta publicitāte nekad nav apsveicama! Tā var atstāt negatīvu iespaidu ne tikai uz jūsu uzņēmuma reputāciju, bet arīdzan uz attiecībām ar klientiem. Tāpēc svarīgi ir zināt, kā rīkoties attiecīgajā situācijā, lai negatīva publicitāte pavērstos jums par labu. Domājot vien par sliktu publicitāti nerodas risinājums. Savukārt plānojot un gatavojoties iespējamām krīzes situācijām, jūs sniedzat sev daudz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai sabiedrisko attiecību speciālists mūsdienās aizvien ir prioritāte?

    Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]

    Lasīt tālāk