Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TOP 20 apmeklētākās vietnes 2022. gada martā

Martā lielākos auditorijas pieaugumus gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm uzrādījuši portāli nra.lv un bb.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr pirmajā gada ienākumu deklarāciju iesniegšanas mēnesī vid.gov.lv no datoriem apmeklējuši 434 000 lietotāju – par 214 000 vairāk nekā februārī.

Kopējā statistika visās platformās

Pēc gada īsākā mēneša, februāra, martā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījis portāls nra.lv, kā auditorija pieaugusi par 65 000 lietotājiem (640 000 Real Users martā), bet vietne bb.lv sasniegusi par 57 000 Real Users lielāku auditoriju nekā februārī – 322 000 lasītāju, kas vienlaikus ļāvis pakāpties par divām pozīcijām uz topa 12. vietu.

Kā ierasts, topu atklāj ziņu portāls delfi.lv, ko no visām ierīcēm – datoriem, mobilajiem tālruņiem un planšetdatoriem – martā apmeklējuši 887 000 interneta lietotāju, kas ir par 3 000 vairāk nekā februārī. Pakāpjoties par vienu pozīciju un atgriežoties otrajā vietā, inbox.lv auditorija pagājušajā mēnesī pieaugusi par 33 000 Real Users, kopā sasniedzot 772 000 lietotāju, savukārt portāls tvnet.lv ieņem trešo pozīciju ar 742 000 lasītājiem, kas ir par 8 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Vietām apmainījušies vēl divi topa līderi – sasniedzot par 17 000 vairāk lietotāju nekā februārī, portāls jauns.lv pakāpies uz ceturto pozīciju ar 713 000 Real Users, aiz sevis atstājot sabiedrisko mediju ziņu portālu lsm.lv, ko martā apmeklējuši 704 000 lasītāju, kas ir par 27 000 mazāk nekā februārī.

Starp topa vietnēm lielāko auditorijas kritumu martā uzrādījusi vietne sportacentrs.com, kas sasniegusi par 55 000 lietotājiem mazāk nekā februārī (170 000 Real Users), kamēr portāla apollo.lv auditorija sarukusi par 50 000, martā sasniedzot 541 000 lasītāju, bet vietni spoki.lv apmeklējuši par 17 000 mazāk lietotāju nekā februārī – 268 000 Real Users no visām ierīcēm kopā. Jāatzīmē, ka martā topā atgriezusies vietne press.lv ar 191 000 Real Users, kā arī sporta jaunumu portāls sportazinas.com ar 148 000 lietotājiem, bet topu pametušas vietnes diena.lv un liepajniekiem.lv.

Apmeklējumi no datoriem

Tāpat kā pērn, martā datoru topam kā septītā apmeklētākā pievienojas Valsts ieņēmumu dienesta vietne vid.gov.lv, ko gada ienākumu deklarāciju iesniegšanas pirmajā mēnesī apmeklējuši 434 000 lietotāji no datoriem, kas ir par 214 000 vairāk nekā februārī. Martā topā atgriezusies arī seb.lv vietne ar 265 000 lietotājiem, bet topu pametušas lapas apollo.lv un microsoft.com.

Nemainīgi pirmā apmeklētākā vietne no datoriem arī martā bija Google, ko apmeklējuši 1 034 000 Real Users no datoriem, kas ir par 15 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Tai seko youtube.com ar skaitliski lielāko auditorijas kritumu starp topa vietnēm – par 51 000 lietotāju, martā sasniedzot 743 000 Real Users, bet Top 3 noslēdz Facebook ar 645 000 lietotājiem (par 28 000 mazāk nekā februārī). Kā ceturtā seko pašmāju vietne inbox.lv ar 572 000 lietotājiem martā, kas ir par 19 000 Real Users vairāk nekā iepriekš, bet pirmo piecinieku noslēdz vietne swedbank.lv, ko apmeklējuši 559 000 lietotāji – par 36 000 vairāk nekā februārī.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm uzrādījis portāls nra.lv – par 60 000 lietotājiem, martā sasniedzot 593 000 Real Users un pakāpjoties par vienu vietu uz topa sesto pozīciju. Par 45 000 lasītājiem pieaugusi arī portāla bb.lv auditorija, sasniedzot 273 000 Real Users no mobilajām ierīcēm, bet par 36 000 lietotājiem vairāk sasniedzis portāls press.lv, ar 168 000 lasītājiem topā pakāpjoties par četrām pozīcijām uz 15.vietu.

Topu kā iepriekš atklāj delfi.lv ar 869 000 lietotājiem, kas apmeklējuši portālu no mobilajām ierīcēm un lietojuši aplikāciju, saglabājot apmeklējumu februāra līmenī. Tam seko tvnet.lv ar 722 000 Real Users, kas ir par 10 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī, bet uz trešo pozīciju pakāpies portāls jauns.lv ar 673 000 lasītājiem un auditorijas pieaugumu no mobilajām ierīcēm par 12 000 lietotājiem. Attiecīgi lsm.lv ieņem ceturto vietu topā ar 658 000 lietotājiem, kas ir par 8 000 mazāk nekā iepriekš, bet Top 5 noslēdz la.lv ar apmeklējuma pieaugumu par 31 000 Real Users, sasniedzot 615 000 lietotājus no mobilajām ierīcēm.
Tikmēr skaitliski lielāko apmeklējuma kritumu, tāpat kā kopējā statistikā, uzrādījuši portāli apollo.lv un sportacentrs.com – attiecīgi par 58 000 un 54 000 lietotājiem. Martā apollo.lv apmeklējuši 505 000 Real Users, portālam zaudējot divas pozīcijas un ieņemot astoto pozīciju topā, bet sportacentrs.com no mobilajām ierīcēm apmeklējuši 138 000 lietotāju, kas licis zaudēt trīs pozīcijas topā, sasniedzot 17.vietu. Par 37 000 lietotājiem samazinājies arī reģionālā portāla liepajniekiem.lv apmeklējums, kas noslēdz topu ar 116 000 lasītājiem.

Dati par mediju grupām

Martā pirmo pozīciju starp mediju grupām ieņem DELFI grupa ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju, ko apmeklējuši 903 000 un 61 procents Latvijas interneta lietotāju, kopējai auditorijai pieaugot par 4 000 lietotājiem. TVNET grupa jeb dati par portāliem tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistika par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām tikmēr pagājušajā mēnesī sasniegusi 854 000 Real Users (par 24 000 lietotājiem mazāk nekā februārī) un 57 procentus Latvijas interneta lietotāju.
Rīgas Viļņi mediju grupa ar vietnēm jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī datiem par jauns.lv straumēšanu pagājušajā mēnesī sasniegusi 713 000 Real Users un 48 procentus interneta lietotāju, kas ir par 17 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Tikmēr, uzrādot skaitliski lielāko pieaugumu starp grupām, la.lv/ TV24 grupa ar vietnēm la.lv, lrtv.lv un tv24.lv februārī sasniegusi 669 000 un 45 procentus interneta lietotāju (par 32 000 vairāk nekā februārī), bet, auditorijai no visām ierīcēm kopā pieaugot par 10 000 Real Users, TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, pagājušajā mēnesī sasniegusi 39 procentus jeb 581 000 Latvijas interneta lietotāju.

Saskaņā ar gemiusAudience datiem, adQuota tīklā iekļautās interneta lapas martā sasniegušas 1 105 000 un 74 procentus interneta lietotāju. Mobile platformā adQuota tīkla vietnes pagājušajā mēnesī sasniegušas

1 011 000 Real Users, bet PC platformā – 535 000 Latvijas interneta lietotāju.