Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Zīmoli turpina celt savu popularitāti uz Vila Smita un Krisa Roka incidentu

Mēs jau rakstījām par to, ka par centrālo ASV Kinoakadēmijas balvas “Oskars” pasniegšanas ceremonijas notikumu kļuva nevis kāds notikums saistībā ar nominētajām filmām, bet tas, kā amerikāņu aktieris un komiķis Kriss Roks ceremonijas laikā uz skatuves izteica joku par aktrises Džeidas Pinketas Smitas skūto galvu, uz ko viņas vīrs, aktieris Vils Smits reaģēja, iesitot Krisam Rokam pa seju. To pamanījušies savā reklāmā izmantot jau vairāki zīmoli un Smita sitiens kļuvis par īstu sensāciju sociālajos medijos, kam sekoja gan mēmes, gan slavenību reakcijas, kā arī mārketinga kampaņas.

Tā, piemēram, amerikāņu ātrās modes mazumtirdzniecības uzņēmums “Fashion Nova” saviem klientiem piedāvāja 40% atlaides, izmantojot savā vēstījumā vārdu spēles ar “Slapped” (iepļaukāja) un “Rock” (iešūpot).

Savukārt tehnoloģiju uzņēmums “Jumia” pasniedza atlaides ar tekstu – “tas iesitīs stiprāk kā Vils Smits Krisam Rokam!”

Bet apavu brends “Sneakers” radīja trāpīgu komisku, kurā, protams, galvenā loma atvēlēta Vilam Smitam un Krisam Rokam.

Latvijā gan mazāk brendu izmantoja iespēju “Oskara” notikumu pavērst savā labā, bet pamanāma bija “Pica Lulū” ar mēmi par izsalkumu un, protams, Smitu un Roku tajā.

Kamēr atsevišķi mārketinga eksperti kritizē šādu brendu rīcību, uzskatot, ka, ja konfrontācija būtu notikusi starp baltādainajiem aktieriem, tam netiktu pievērsta tik liela uzmanība, skaidrs, ka zīmoli atraduši veidu kā izcelties un kļūt pamanāmi, izmantojot notikumu, kas, iespējams, Vilam Smitam maksās karjeru.