“Prāta vētra” (Brainstorm) ir iecienīts paņēmiens, kas tiek pielietots uzņēmumos ideju ģenerēšanā. Mārketinga speciālisti atzīst – “prāta vētra” ir lielisks veids, kā attīstīt jaunas idejas un ņemt vērā komandas ieguldījumu, kamēr daudziem vadītājiem šāda metode šķiet laika izšķērdēšana. Klasiskā “prāta vētra” koncentrējas uz verbālu, kolektīvu domu apmaiņu, taču nereti šī metode izraisa arī dalībnieku strīdus […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tehnoloģiju nozīme mārketingā tikai un vienīgi pieaug
Comments are off
Mārketings mūsdienās ir piedzīvojis vairākas pārmaiņas gan saistībā ar jaunu platformu parādīšanos tirgū, gan globāliem izaicinājumiem. Neatņemama sastāvdaļa mārketingā ir tehnoloģijas, tai skaitā mobilais telefons. Ja agrāk telefons bija tikai sarunām, tad tagad to var izmantot vēl daudz un dažādos veidos. Mobilais telefons ir kļuvis ne tikai par saziņas avotu, bet arī veidu kā meklēt […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Jūlijā apmeklētāko interneta vietņu TOP 20
Comments are off
Kā ierasts vasaras mēnešos, arī jūlijā gandrīz visas topa vietnes uzrādījušas auditorijas kritumus apmeklējumā no datoriem, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr gan kopējās statistikas, gan mobilo ierīču topā skaitliski lielākos auditorijas pieaugumus uzrādījuši portāli nra.lv un spoki.lv. Kopējā statistika visās platformās Arī jūlijā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
SMS mārketings – viens no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientiem
Comments are off
Lai arī varētu šķist, ka SMS mārketings jeb masveidu ziņu nosūtīšana dažādiem saņēmējiem, balstoties uz dažādiem kritērijiem, ir novecojis mārketinga veids, patiesībā tas joprojām var nest ievērojamus ieņēmumus. SMS mārketings palīdzēs sasniegt klientus, būs ātrs un ērti personalizējams mārketinga veids. SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, SMS mārketings, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Instagram” ļaus lietotājiem kontrolēt sensitīvu saturu
Comments are off
Turpmāk sociālā vietne “Instagram” ļaus lietotājiem kontrolēt, cik daudz “sensitīva” satura viņi vēlas redzēt. “Instagram” ir radīta jauna funkcija ar nosaukumu “Sensitīva satura kontrole”, kas ļaus lietotājiem izlemt, vai viņi vēlas redzēt vairāk vai mazāk tāda veida saturu. Lietotne ir veikusi vairākas izmaiņas tās lietotājiem, lai uzlabotu viņu pieredzi, tostarp pievienojot jaunus rīkus, lai cilvēki […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc zīmoliem jāveido unikāli un uz klientu orientēti mārketinga risinājumi?
Comments are off
Nereti vien dažādu konkurējošu zīmolu piedāvātie produkti / pakalpojumi ir vienlīdzīgi, un tiem gandrīz nav atšķirību – vairums tādā gadījumā izvēlas vienkārši lētāko produkciju. Un tā ir viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskaras zīmoli to komunikācijā un mārketingā. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums – kā piesaistīt un noturēt patērētājus, nodrošinot viņu uzticību […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, SEO, sociālie mediji, sociālo mediju kampaņa, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Trīs tendences, kas veido pandēmijas atkopšanas mārketinga stratēģiju
Comments are off
Sākot no e-komercijas līdz video konferencēm – pēdējais pusotrs gads ir paātrinājis virkni digitālo tendenču. Lai arī iepirkšanās tiešsaistē jau ilgu laiku ir bijis topā, e-komercija īsto uzplaukumu piedzīvoja līdz ar COVID-19 pandēmijas atnākšanu, kā rezultātā uz tiešsaistes tirdzniecību pārgāja pat tādi uzņēmumi, kas nekad par to iepriekš nebija domājuši. Kaut gan mēs šobrīd redzam […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, SEO, sociālie mediji, sociālo mediju kampaņa, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings