• Posted in:

    Kādas tendences jāņem vērā TV reklāmas tirgotājiem?

    Strauji pieaugot straumēšanas kanālu skaitam, TV auditorija sadrumstalojas. Tikmēr lejupslīdes dēļ zīmoliem ir svarīgāk nekā jebkad agrāk saprast skatīšanās paradumus, lai maksimāli palielinātu savu tēriņu efektivitāti. Televīzijai ir spēcīga zīmola atpazīstamības un pārdošanas apjoma palielināšanas vēsture, taču zīmolu spēja atrast savu auditoriju šajā sadrumstalotajā tirgū joprojām ir ļoti reāls izaicinājums. Tā kā 2023. gads ievadīs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Saeima: Televīzijas programmām ar retranslācijas aizliegumu nedrīkst izsniegt apraides atļauju

    Saeima ceturtdien, 22. septembrī, otrajā – galīgajā – lasījumā atbalstīja par steidzamiem atzītos grozījumus, ar kuriem noteikts, ka Latvijas teritorijā apraides atļaujas netiek izsniegtas tādām televīzijas programmām, kuras izslēgtas no Latvijā retranslējamo audio un audiovizuālo programmu saraksta, pamatojoties uz to, ka audiovizuālās programmas jurisdikcijas valsts grauj vai apdraud citas valsts teritoriālo integritāti, suverenitāti vai valstisko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “YouTube” tagad ļaus lietotājiem bez maksas skatīties tūkstošiem TV seriālu un šovu

    Šonedēļ video straumēšanas vietne “YouTube” ieviesusi jaunu TV pārraides lietotni, kurā lietotāji varēs skatīties bez maksas seriālus. “YouTube” ir viens no jaunākajiem uzņēmumiem, kas piedāvā bezmaksas TV pārraides ar reklāmām. Paredzams, ka tas straumēs gandrīz 4000 TV seriālu bez maksas, ja vien to laikā būsiet arī gatavs skatīties reklāmas. Pieejamās pārraides jau ietver Hell’s Kitchen, Andromeda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2021. gadā – LTV1

    2021. gada skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanai veltīti 11,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK (pētījumā līdz 31.oktobrim), kuram veltīti 4,9% no kopējā skatīšanās laika 2021. gadā. Konsolidētās TV skatītāko 2021. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Latvijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ieskats TV mārketinga un reklāmas nākotnes tendencēs

    Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls septembrī – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada septembrī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 12,2%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,9%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura vērošanai veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV septembra programmu topa pirmajā vietā – “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākie kanāli maijā – LTV1 un TV3

    Konsolidētās TV skatītākie kanāli šī gada maijā bija LTV1 un TV3, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 11,2%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV7, kuram veltīti 6% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV maija programmu topa pirmajās četrās vietās ierindojās kāda no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2020. gadā – TV3

    2020. gada skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%. Konsolidētās TV skatītāko 2020. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts himna” kanālā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,5%. Otrs skatītākais kanāls bija PBK, ar skatīšanās laika daļu 8,5%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,3% no kopējā skatīšanās laika. Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka LTV1 ir mēneša skatītākais kanāls jau ceturto reizi pēc kārtas, kopš […]

    Lasīt tālāk