Strauju atpazīstamību pasaulē un arī Latvijā iemantojis sociālais tīkls “Clubhouse”, kas, gluži kā citi, piedāvā iespējas veikt konferences zvanus, kā arī pieslēgties citu lietotāju sarunām reāllaikā. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, “Clubhouse” biedroties nevar kurš katrs – tikai tie, kuri saņēmuši īpašu ielūgumu. Kas padara “Clubhouse” atšķirīgu no citiem sociālajiem tīkliem? “Clubhouse” savieno cilvēkus, izmantojot […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aktuālākās sociālo mediju tendences 2021. gadā
Comments are off
Aizvadītais gads daudziem uzņēmumiem ir bijis izaicinājumiem pilns un dažas uzņēmējdarbības tendences, kas aizsākās pērn, turpināsies arī šogad. Lai gan daudziem atkopšanās no krīzes var aizņemt kādu laiku, zīmoliem joprojām ir svarīgi sagatavot spēcīgu mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz patērētāju tendencēm. Ieskatīsimies trīs sociālo mediju tendencēs, kuras mārketinga profesionāļiem noteikti vajadzētu izmantot un iestrādāt savā mārketinga […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana – nepieciešamība, lai gūtu panākumus
Comments are off
Ikviena mārketinga aktivitāte ir vērsta uz to, lai piesaistītu klientus, tādējādi pārdodot vairāk un nopelnot vairāk naudas savam biznesam. Tāpat mēs visi zinām to, ka uzņēmējdarbībā pastāv konkurence un uzņēmējam ik dienu ir jācīnās ar tādu uzņēmumu mārketinga centieniem, kuri piedāvā līdzīgus produktus vai pakalpojumus. Citiem vārdiem sakot, lai apsteigtu konkurentus, jums jānosaka konkurences priekšrocības. […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Piecas mārketinga idejas Lieldienām, kas būs pa spēkam ikvienam uzņēmumam
Comments are off
Vieni svētki aizvadīti, kā jau klāt nākamie – jau drīzumā tiks svinētas Lieldienas, kas mārketinga pasaulē ir vēl viena iespēja reklamēt savu uzņēmumu. Kā izveidot veiksmīgu svētku kampaņu, ja jums ir neliels uzņēmums vai mazs budžets? Lūk, dažas vienkāršas idejas! E-pasta vēstules svētku noskaņā E-pasta mārketings joprojām ir populārs, it īpaši laikā, kad iepirkšanās notiek […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, Lieldienas, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Digitālā mārketinga nozīme krīzes laikā pieaug
Comments are off
Mārketinga pasaulē šobrīd dominē digitālais mārketings, kas ietver sevī jaunus elementus, ātrumu, sociālos tīklus un reālu iespēju novērtēt katru no izmantotajām stratēģijām. Arī Covid-19 krīze ir pierādījusi, cik liela nozīme ir digitālajam mārketingam un cik neatņemama ikdienas sastāvdaļa mums ir internets, kas sniedz iespēju saņemt dažādus pakalpojumus attālināti. Līdz ar to gan mazi, gan lieli […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mazliet par mārketingu un sievietēm
Comments are off
Gandrīz visu savu vēsturi mārketings ir bijis galvenokārt vīriešu veidots bizness. Galvenās nozares, kas saistītas ar biznesu, piedzīvojumiem, aģentūrām, mašīnām, finansēm un pasauli kopumā, bija domātas vīriešiem. Sievietes bija saistītas ar kategorijām, kas runā par izskatu, sadzīvi un ģimeni. Industrijas sākumā sievietes vienmēr tika parādītas vīriešiem tīkamas – smaidīgas, uzticīgas, labas sievas un perfektas mātes. […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, efektīvs e-pasta mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, Sieviešu diena, Sieviešu dienas kampaņas, tiešsaistes mārketings, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kā tiešsaistes pārtikas uzņēmumi var uzlabot klientu digitālo pieredzi?
Comments are off
Sakarā ar COVID-19 pandēmiju tiešsaistes pārtikas preču un izņemšanas pasūtījumu skaits ir dubultojies, jo daudzas valstis ir apturējušas vai samazinājušas pārvietošanos, lai ierobežotu vīrusa izplatību. Ņemot vērā pašreizējo pasaules stāvokli, tagad šķiet piemērots laiks, lai sāktu tiešsaistes pārtikas biznesu. Tajā pašā laikā šādam biznesam nav garantēta veiksme tikai pandēmijas dēļ, bet tas ir atkarīgs no […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, Covid-19, e-pasta mārketings, e-pasti, efektīvs e-pasta mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, Sieviešu diena, Sieviešu dienas kampaņas, tiešsaistes mārketings, tiešsaistes pārtikas uzņēmumi, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols