Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kāpēc automatizācija ir labākais sabiedrotais?

Mārketinga automatizācija palīdz padarīt pārdošanas procesu efektīvāku!

Ikviena uzņēmēja interesēs ir demonstrēt saviem klientiem savu ieguldījumu un piesaistīt jaunus klientus. Pērnais gads ir pastiprinājis šo nepieciešamību, it īpaši attiecībā uz jaunu klientu piesaisti. Kā uzrunāt katru klientu individuāli? Kā izstrādāt precīzi mērķētus e-pastus? Kā nodrošināt dinamisku saturu? Uz šiem jautājumiem atbilde slēpjas mārketinga automatizācijā.

Mārketinga automatizācijas rīki ļauj radīt un realizēt gudru komunikācijas un pārdošanas stratēģiju, padarot pārdošanas procesu daudz efektīvāku. Automatizējot uzdevumus, kas ļauj ātri apkopot, interpretēt un lietot attiecīgos datus, varat atbrīvot laiku, lai koncentrētos uz pašreizējo klientu kampaņām. Tieši tāpēc liela daļa tirgotāju izmanto automatizāciju jaunu klientu iegūšanai.

Automatizācija sniedz iespēju izveidot un automatizēti izsūtīt e-pastus ar personalizētu HTML saturu katrai lietotāju grupai un vēl daudz ko citu. Bet tas, cik tas būs efektīvi, ir atkarīgs no tā, ko jūs darīsiet ar to. Lai maksimāli izmantotu mārketinga automatizācijas iniciatīvas, jums būs jādomā par to, kā patiesi uzlabot pārdošanas procesu.

Daži padomi gan būtu ņemami vērā!

Līdzsvarojiet personalizāciju un nospraudiet robežas

Viens no lielākajiem mārketinga automatizācijas ieguvumiem un vienlaikus kaitējumiem ir tas, cik daudz jūs varat personalizēt saskarsmes punktus ar potenciālajiem klientiem. Vairums uzņēmēju ir pārliecināti, ka automatizācija palīdz uzlabot viņu attiecības ar klientiem, un tā tiešām ir. Bet jāatceras, ka cilvēki vēlas, lai jūs zināt, kas viņus interesē, taču viņi nevēlas, lai jūsu centieni kļūtu pārāk uzmācīgi. Ja jūs sākat parādīties visur, kur viņi dodas, vai ja jūs atsaucaties uz informāciju, kuru viņi nav tieši ar jums kopīgojuši, jūs šos klientus riskējat pazaudēt uz visiem laikiem.

Lai saglabātu līdzsvaru, izveidojiet dinamiskos sarakstus, pamatojoties uz aktivizētājiem, kurus norādījāt, izmantojot automatizāciju. Piemēram, varbūt kāds uzdod jūsu tērzēšanas robotam jautājumu un ievada savu e-pastu, lai saņemtu vairāk informācijas. Kad viņi nākamās nedēļas laikā saņems e-pasta ziņojumus ar sīkāku informāciju par tēmu, par kuru viņi vaicāja, viņa zinās, ka tas notiek šīs mijiedarbības dēļ.

Izmēriet iesaisti

Rezultātu vērtēšana ir būtiska jūsu automatizācijas stratēģijas sastāvdaļa, jo tas ļauj ātri izmērīt potenciālo klientu iesaistes līmeni, lai jūs varētu viņiem piegādāt atbilstošu saturu. Izmantojiet savus automatizācijas rīkus, lai piešķirtu iesaistes metriku, pamatojoties uz darbībām un aktivizētājiem. Tas parādīs, kā jums vajadzētu mainīt taktiku, vai jums vajadzētu pauzēt komunikāciju vai noņemt klientu no sava saraksta.

Galvenā mērķa lapa

Apmeklētājiem ir īss uzmanības diapazons, tāpēc galvenajām lapām jābūt kodolīgām. Galu galā tās pastāv viena iemesla dēļ: apmeklētāju pārveidošana par potenciālajiem klientiem. Varat izmantot automatizāciju, lai noteiktu, kuru galveno lapu apmeklētājiem rādīt atkarībā no tā, kuras lapas viņi iepriekš apmeklēja un kas, šķiet, ir viņu interesējošais produkts vai pakalpojums. Cilvēki vilcinās atdot savu informāciju, tāpēc ir svarīgi, lai jūs izmantotu potenciālās reklāmguvumu iespējas, hipermērķējot galvenās lapas.

Kad esat pilnveidojis dažu galveno lapu izskatu un saturu, varat izmantot automatizāciju, lai izsekotu kontaktus, nosūtītu e-pastus, piegādātu piedāvājumus un segmentētu potenciālos klientus.

Mārketinga automatizācija ietver daudzas un dažādas lietojumprogrammas, tostarp cita starpā automatizētas potenciālo klientu kopšanas kampaņas un personalizētus kontaktpunktus, līdz ar to galvenais ir noteikt, kāda ir visjēdzīgākā jūsu uzņēmuma iniciatīva un kā tā var palīdzēt izveidot saikni ar klientiem un sniegt vērtību pārdošanas procesā.