sociālie tīkli

Random entry RSS

  • Posted in:

    "Clubhouse" ir potenciāls kļūt par ietekmīgu instrumentu mārketinga stratēģijā

    Strauju atpazīstamību pasaulē un arī Latvijā iemantojis sociālais tīkls “Clubhouse”, kas, gluži kā citi, piedāvā iespējas veikt konferences zvanus, kā arī pieslēgties citu lietotāju sarunām reāllaikā. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, “Clubhouse” biedroties nevar kurš katrs – tikai tie, kuri saņēmuši īpašu ielūgumu. Kas padara “Clubhouse” atšķirīgu no citiem sociālajiem tīkliem? “Clubhouse” savieno cilvēkus, izmantojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    13 soļi "Instagram" pasaulē – kā izmantot sociālo tīklu savā labā?

    Laikā, kad cilvēki sociālajos tīklos vēlas mazāk lasīt un vairāk laika pavadīt skatoties fotogrāfijas vai video, sociālais tīkls “Instagram” ir kļuvis ļoti pieprasīts uzņēmumu vidū, kas vēlas sev nodrošināt konkurētspējīgu reklāmu un efektīvu mārketingu. Prakse rāda, ka aptuveni 90% “Instagram” lietotāji seko vismaz vienam uzņēmumam. Vairums atzīst, ka preces izvēlējušies iegādāties, tieši tās ieraugot “Instagram” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Stratēģijas izvēlei ir nozīmīga loma, lai nodrošinātu efektīvu mediju plānošanu

    Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitālais mārketings var palīdzēt tavam uzņēmumam attīstīties straujāk

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, tostarp mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Līdz ar to gan mazi, gan lieli uzņēmumi cenšas pielāgoties šīm izmaiņām un digitālās platformas iekļaut savos mārketinga plānos un ikdienas dzīvē. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, […]

    Lasīt tālāk

  • reklāma, alberta uzņēmumu grupa, reklāma sociālajos tīklos

    Posted in:

    Reklāma sociālajos tīklos – iespēja uzrunāt konkrētu mērķauditoriju

    Šodien sociālajos tīklos arvien straujāk izplatās ar iepirkšanos saistīts saturs un neapšaubāmi, ka sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – reklāma sociālajos […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvas reklāmas uzdevums ir radīt emocijas

    “Tikai efektīva reklāma var piesaistīt mērķauditorijas uzmanību, nodrošinot, ka par reklāmu tiks runāts,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka reklāmai jābūt dzīvai un uzrunājošai, jo katras reklāmas uzdevums ir piesaistīt uzmanību, iedvesmot un radīt emocijas. Mūsdienās tieši reklāma tiek uzskatīta par visefektīvāko mārketinga veidu. Veiksmīga reklāma spēj piesaistīt daudzu potenciālo klientu uzmanību, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien pieprasītāki kļūst mārketinga vadības ārpakalpojumi

    Bez tirgzinības mūsdienu biznesā nenotiek nekas – mārketings ir kļuvis par akūtu nepieciešamību katrā uzņēmumā. Lai arī varētu domāt, ka katrā uzņēmumā kā neatņemama sastāvdaļa ir mārketinga speciālists, patiesībā šodien daudz pieprasītāki ir kļuvuši tieši mārketinga vadības ārpakalpojumi – uzņēmēji to ir atzinuši ne tikai par daudz efektīvāku metodi, bet arī finansiāli izdevīgāku. Alberta Uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktīva komunikācija sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus

    Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmēju par galveno komunikācijas platformu izvēlas sociālos tīklus

    Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]

    Lasīt tālāk