Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

13 soļi “Instagram” pasaulē – kā izmantot sociālo tīklu savā labā?

Vienkārši un efektīvi padomi veiksmīgam sākumam Instagram!

Laikā, kad cilvēki sociālajos tīklos vēlas mazāk lasīt un vairāk laika pavadīt skatoties fotogrāfijas vai video, sociālais tīkls “Instagram” ir kļuvis ļoti pieprasīts uzņēmumu vidū, kas vēlas sev nodrošināt konkurētspējīgu reklāmu un efektīvu mārketingu.

Prakse rāda, ka aptuveni 90% “Instagram” lietotāji seko vismaz vienam uzņēmumam. Vairums atzīst, ka preces izvēlējušies iegādāties, tieši tās ieraugot “Instagram” platformā.

Kā uzsākt savu ceļu “Instagram”?

Ja jums jau ir “Instagram” biznesa konts, tad tālākie padomi lieliski noderēs, lai attīstītu savu uzņēmumu un strādātu pie biznesa izaugsmes.

1) Skaidri definējiet savus mērķus

Kāds ir jūsu mērķis? Iegūt jaunus klientus? Palielināt zīmola atpazīstamību? Kļūt par nozares līderi? Pārdot produktus tieši no lietotnes? Izvēloties mērķi, būs iespējams izvēlēties arī atbilstošāko stratēģiju, kā to piepildīt.

2) Pārziniet savu auditoriju

Vai jūsu auditorija ir “Instagram”? Ar ko tā dalās? Kas tai interesē? Jums ir jādefinē mērķa tirgus, lai jūs varētu izveidot saturu, kas uzrunās tieši jūsu auditoriju.

3) Optimizējiet savu profilu

Tikai 150 rakstzīmēs jūsu “Instagram” biogrāfijai ir jāsniedz lielisks pirmais iespaids, jāattēlo zīmola personība un jāpasaka cilvēkiem, kāpēc viņiem vajadzētu sekot tieši jūsu kontam.

4) Izvēlieties pareizo profila fotoattēlu

“Instagram” profila fotoattēlam jābūt jūsu logotipam. Tas palīdz nodrošināt uzticamību un ļauj apmeklētājiem uzreiz redzēt, kas jūs esat.

Jūsu “Instagram” profila fotoattēls tiek parādīts 110 x 110 pikseļos, apgriezts līdz lokam ar 110 pikseļu diametru. Tomēr tas tiek glabāts 320 x 320 pikseļos, tāpēc jums vajadzētu augšupielādēt tik lielu failu, lai pārliecinātos, ka tas joprojām izskatās labi, ja Instagram maina profila attēlu parādīšanu.

5) Izveidojiet vizuāli pievilcīgu saturu

“Instagram” ir vizuāls medijs, tāpēc jūsu ziņām ir jāizskatās lieliski. Jums nav nepieciešams profesionāls fotografēšanas aprīkojums, taču jūsu fotoattēliem un videoklipiem jābūt vismaz asiem, labi apgaismotiem, labi saliktiem un fokusētiem.

Taču svarīgākais – jūsu vizuālajam saturam jābūt saistošam. Lieliskas fotogrāfijas ir jaukas, taču, ja tās nestāsta stāstu vai skatītājus nesajūsmina, tās nepalielina arī sekotāju skaitu.

6) Piestrādājiet pie sava zīmola izskata

Kad esat izlēmis, kāda veida saturu publicēt, jums jāizlemj, kā tas izskatīsies. Jūsu “Instagram” izskatam ir jābūt konsekventam visās jūsu ziņās, palīdzot sekotājiem viegli atpazīt jūsu saturu plūsmās.

7) Ieraksti ar pievienoto vērtību

Lai arī “Instagram” ir vizuāls medijs, tas nenozīmē, ka jūs varat atstāt novārtā to, ko jūs vēlaties pateikt vārdos. Jūsu zīmola balss ir tikpat svarīga kā jūsu zīmola izskats. Tāpat kā jūsu vizuālajiem materiāliem, tam jābūt konsekventam visās ziņās.

Jūsu rakstam jābūt atbilstošam, izklaidējošam vai informatīvam, pārliecinošam un ar zīmolu saistītam.

8) Neaizmirstiet izmantot mirkļbirkas

Mirkļbirkas ir lielisks veids, kā palielināt savu redzamību – “Instagram” ziņā varat izmantot līdz 30 mirkļbirkām. Bet vislabāk izmantot piecām līdz deviņām atsaucēm.

Vēl ļaunāk, ja izmantosies neatbilstošas atsauces, lietotāji var izvēlēties nerādīt jūsu tagu šim saturam.

9) Iesaistīšanās ir svarīga

Kvalitatīva satura ievietošana ir lieliska, taču, ja jūs ignorējat komentārus un nekad neatbildēsiet saviem sekotājiem, diez vai jums izdosies sevi padarīt redzamu, neizmantojot reklāmu.

Ja kāds jūs atzīmē ziņā, pārbaudiet to un meklējiet iespējas iesaistīties.

10) Izmantojiet “Instagram” stāstus

Puse no uzņēmumiem “Instagram” lietotājiem izmanto stāstu (story) iespējas un tie gūst lieliskus rezultātus – trešdaļu visvairāk skatīto stāstu ievieto uzņēmumi. Stāsti ir “Instagram” mārketinga stratēģijas galvenā sastāvdaļa. Tie sniedz iespēju sazināties ar sekotājiem un veidot attiecības.

Ja fani atzīmē jūs savos stāstos, varat atkārtoti kopīgot saturu savā stāstā. Tas var būt vienkāršs, vienmērīgs veids, kā koplietot lietotāju veidotu saturu, vienlaikus pateicoties jūsu labākajiem faniem.

11) Izmantojiet tiešraides iespējas

“Instagram” tiešraides piedāvā daudz potenciālu veidu, kā reāllaikā sazināties ar faniem. Piemēram, jūs varat vadīt meistarklasi un ļaut saviem lietotājiem iesaistīties apmācībā, atbildēt uz visvairāk uzdotajiem jautājumiem, veikt intervijas ar komandas biedru vai klientu.

12) Izveidojiet “Instagram” veikalu

Lai izveidotu “Instagram” veikalu, jums ir nepieciešams uzņēmuma profils. Šī funkcija, kas nav pieejama personīgajiem kontiem, ļauj jums izveidot savu tiešsaistes veikalu iekš “Instagram”.

Katru mēnesi vairāki miljoni “Instagram” lietotāju pievērš uzmanību iepirkšanās ierakstiem, tieši tāpēc iepirkšanās produktus varat atzīmēt ziņās, stāstos un IGTV.

13) Paplašiniet auditoriju, izmantojot “Instagram” reklāmas

Drošākais veids, kā iegūt jaunus klientus, ir palaist “Instagram” reklāmu, izmantojot jau iepriekš noskaidroto informāciju par savu galveno mērķauditoriju.

Neatkarīgi no tā, cik labi jūs jau esat “Instagram” mārketingā, jūs vienmēr varat būt labāki. Labākais veids, kā uzlabot rezultātus, ir mācīties no tā, ko jau esat paveikuši. Un labākais veids, kā to izdarīt, ir izpētīt visu “Instagram” Insights pieejamo informāciju.