Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Sociālo mediju mārketinga ceļvedis – kuru sociālo tīklu vislabāk izvēlēties?

No Instagram līdz LinkedIn!

Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes trafiku, zīmola atpazīstamību un daudz ko citu.

Sociālie tīkli palīdz uzņēmumiem veidot un stiprināt attiecības, saņemot no klientiem ne tikai atsauksmes, bet arī idejas un ierosinājumus, lai uzlabotu viņu komunikācijas stratēģiju.

Taču kuru no sociālajiem tīkliem vislabāk izvēlēties? Kurš jūsu biznesam ir visatbilstošākais? Lūk, dažas atšķirības.

Instagram

Instagram ir viena no populārākajām sociālo mediju platformām, kaut arī tai nav tādas masveida lietotāju bāzes kā Facebook. Tomēr tas Facebook rada spēcīgu konkurenci ar vairāk nekā 1 miljardu aktīvo ikmēneša lietotāju. Instagram ir vislabākais kanāls, lai izmantotu ietekmētāju mārketingu.

Lieki piebilst, ka Instagram ir viena no svarīgākajām sociālajām platformām un ir pelnījusi savu sociālo mediju mārketinga stratēģiju un iniciatīvas. Uzsākot uzņēmējdarbībai draudzīgākas funkcijas, piemēram, nopērkamus ierakstus un stāstus, tas kļūst vēl svarīgāks.

Tā ir viena no daudzpusīgākajām sociālo mediju mārketinga platformām un nodrošina dažādus satura formātus un pārdošanas iespējas. Sākot ar Instagram veikala izveidošanu un beidzot ar auditorijas piesaisti, izmantojot IGTV videoklipus.

YouTube

YouTube ir pasaulē lielākā video meklētājprogramma un video koplietošanas platforma. Tas, ka tā ir tikai video platforma, nekādā veidā nemazina tās nozīmi.

Video ir vispievilcīgākais satura veids, un tas ir ļoti daudzpusīgs. YouTube ir labākā video satura koplietošanas platforma, ja zināt, kā to labi tirgot.

Facebook

Pēc lietotāju skaita Facebook ir lielākā sociālo mediju platforma. Tā lepojas ar lielu lietotāju skaitu, kas pārsniedz 2 miljardus un joprojām pieaug.

Jebkuram uzņēmumam, kuram ir svarīga tiešsaistes klātbūtne, ir Facebook biznesa lapa. Zīmoli Facebook mārketingu izmanto daudzos veidos un ne tikai, lai piesaistītu trafiku uz savām vietnēm.

Twitter

Twitter ļoti atšķiras no iepriekš uzskaitītajām sociālo mediju mārketinga platformām, jo skaitās tikai teksta platforma.

Atšķirībā no citām platformām, kas galvenokārt ir vizuālas, Twitter spēks ir īsos, skaidros un biežos tvītos. Tas ir ļoti dinamisks un prasa biežu lietošanu, ja vēlaties to izmantot mārketinga vajadzībām.

LinkedIn

LinkedIn ir vairāk profesionāls tīkls nekā sociālais tīkls, taču tā ir lieliska platforma B2B mārketingam. Tādas platformas kā Instagram un Snapchat varētu būt jautras personīgai lietošanai un pat lieliskas B2C mārketingam, taču LinkedIn uzvar tad, kad runa ir par B2B mārketingu.

Šī ir platforma, kurā nozares eksperti dalās viedokļos un informatīvajā saturā par aktuālām tēmām. Ja vēlaties sevi atzīt par nozares domu līderi, šī ir platforma jums.