Facebook

Random entry RSS

  • Posted in:

    Vai "Facebook" plāno mainīt nosaukumu?

    “Facebook”, kas ir pakļauts regulatoru un likumdevēju aizdomām par savu biznesa praksi, plāno mainīt nosaukumu, vēsta The Verge. Paredzams, ka nosaukuma maiņa tiks paziņota nākamnedēļ, Kopš jūlija “Facebook” izpilddirektors Marks Zukerbergs runā par metaversu – digitālo pasauli, kurā cilvēki var pārvietoties starp dažādām ierīcēm un sazināties virtuālā vidē, un grupa ir ieguldījusi lielus līdzekļus virtuālajā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "Facebook" dibinātājs pāris stundu laikā zaudējis sešus miljardus ASV dolāru

    Pirmdien, 4. oktobrī, tehniskās ķibeles piemeklēja “Facebook”, “Instagram” un “WhatsApp”. Vienlaikus lietotāji sāka masveidā sūdzēties arī par traucējumiem “Twitter”, “Telegram”, “TikTok” un citās vietnēs. Notikušais radījis ievērojamus zaudējumus vietņu izpilddirektoram Markam Zukerbergam. Vakar vairāki lietotāji sūdzējās par sociālo tīklu vietņu un lietojumprogrammu darbību, kā arī savienojumu ar serveriem. Savukārt “WhatsApp” lietotāji sūdzējās par nespēju nosūtīt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krievijā piemēro naudas sodus "Facebook", "Twitter" un "WhatsApp"

    Krievijā piemēroti ievērojami naudas sodi starptautiskajām interneta kompānijām “Facebook”, “Twitter” un “WhatsApp” saistībā ar uzņēmumu nevēlēšanās glabāt datus vietējos serveros. Maskavas Taganskas rajona tiesa “Twitter” piemērojusi 196 000 eiro, bet “Facebook” un “WhatsApp” 173 un 46 tūkstošu eiro naudas sodu. “Facebook” un “Twitter” jau iepriekš uzlikti naudas sodi, kuru samaksājis tikai “Facebook”. Savukārt “WhatsApp” šis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook mesendžeris svin desmit gadu jubileju

    Par godu savai desmit gadu jubilejai, Facebook mesendžeris (Facebook Messenger) pievienojis sev jaunas funkcijas, tostarp iespēju nosūtīt naudu un spēlēt spēles ar draugiem. Tiem, kas kaut nedaudz kaut ko zina par Facebook mesendžeri, noteikti zina, ka tas ir kaut kas ļoti līdzīgs Skype un Whatsapp – tā ir iespēja sazināties, sūtīt bildes, video un sazināties […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "Instagram" ļaus lietotājiem kontrolēt sensitīvu saturu

    Turpmāk sociālā vietne “Instagram” ļaus lietotājiem kontrolēt, cik daudz “sensitīva” satura viņi vēlas redzēt. “Instagram” ir radīta jauna funkcija ar nosaukumu “Sensitīva satura kontrole”, kas ļaus lietotājiem izlemt, vai viņi vēlas redzēt vairāk vai mazāk tāda veida saturu. Lietotne ir veikusi vairākas izmaiņas tās lietotājiem, lai uzlabotu viņu pieredzi, tostarp pievienojot jaunus rīkus, lai cilvēki […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook brīdina lietotājus, kuri atkārtoti dalās ar dezinformāciju

    Pēdējos gados būtiski pieaudzis dezinformācijas apjoms informatīvajā telpā. Ar dezinformāciju, īpaši pandēmijas laikā, visticamāk, ir saskāries ikviens no mums, līdz ar to sociālās saziņas kompānija “Facebook” uzsākusi vēl aktīvāku cīņu pret tiešsaistes dezinformāciju. “Facebook” ir pievērsies veidiem, kā informēt cilvēkus, ja viņi mijiedarbojas ar viltus saturu, kuru par tādu atzinis faktu pārbaudītājs. Facebook Inc. paziņojis, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko zīmoliem nozīmē sociālo mediju platformu aizliegums?

    Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "Instagram" jaunās funkcijas palīdzēs satura veidotājiem nopelnīt vairāk

    Sociālā tīkla “Facebook” dibinātājs un uzņēmuma vadītājs Marks Zakerbergs paziņojis par jauniem veidiem, kā turpmāk ikviens varēs nopelnīt naudu sociālajā vietnē “Instagram”. Pēc viņa teiktā, drīzumā “Instagram” satura veidotāji varēs nopelnīt vairāk, izmantojot jaunās funkcijas, kuras drīz kļūs pieejamas platformas lietotājiem. Jau tagad “Instagram” lietotājiem ir iespēja nopelnīt naudu, publicējot sponsorētu saturu. Saskaņā ar pieejamajiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo mediju mārketinga ceļvedis – kuru sociālo tīklu vislabāk izvēlēties?

    Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]

    Lasīt tālāk