Facebook

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Facebook” piedzīvo jaunu datu skandālu

    Sociālo tīklu gigantu “Facebook” satricinājis kārtējais iespējamais datu noplūdes skandāls. Aptuveni 20 tūkstoši uzņēmuma darbiniekiem bijusi piekļuve vietnes lietotāju parolēm, atklājis kiberdrošības analītiķis Braiens Krebss. Viņš informējis žurnālistus, ka apmēram 600 miljoni paroļu uzglabātas nešifrētā veidā, kas izveidotas sākot no apmēram 2012. gada, un tām varēja piekļūt 20 tūkstoši uzņēmuma darbinieki. Šo problēmu janvārī atklāja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook apkopojis skatītākos virtuālās realitātes video

    Video formāts, kas ļauj baudīt videoierakstus virtuālās realitātes režīmā, t.i. 360 grādu leņķī, sociālajā vietnē Facebook  tika iespējots pirms 8 mēnešiem. Kopš tā laika, šī jauninājuma priekšrocības tika plaši izmantotas mediju nozarē. Ar šāda veida video palīdzību zīmoli var izvietot reklāmu 360 grādu formātā. Šis formāts ļauj lietotājiem patstāvīgi mainīt skatu leņķi, kas nodrošina skatītāju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook strādā pie jaunas mobilās aplikācijas izstrādes

    Pasaulē lielākais sociālais portāls Facebook  strādā pie personīgās aplikācijas izstrādes, kas ļaus patērētājiem apstrādāt fotogrāfijas un videoierakstus, kā arī koplietot tos, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Saskaņā ar laikrakstā teikto, šobrīd projekts atrodas sākuma stadijā un garantijas, ka tas tiešām tiks īstenots, nav. Zināms, ka topošā aplikācija ir pastāvīgi publicitāti zaudējošā sociālā tīkla Snapchat  […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook atceļ reklāmas teksta apjoma ierobežojumu

    Sociālais portāls Facebook  atcēlis reklāmas teksta apjoma ierobežojumu, ļaujot papildināt reklāmas attēlus ar izvērstāku skaidrojumu. Noteikums par 20 % teksta izmantošanu reklāmas attēlos tika ieviests pirms dažiem gadiem ar mērķi saglabāt laika joslu pārskatāmu un portāla lietotājiem pievilcīgu. Šobrīd Facebook  eksperimenta nolūkos ieviesis jaunus noteikumus – reklāmdevējiem atļauts pārsniegt 20 % limitu, taču, pēc ekspertu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook paceļ reklāmu kvalitātes latiņu

    Sociālais tīkls Facebook  nācis klajā ar jaunu reklāmu vērtēšanas instrumentu Delivery Insights, kas palīdzēs reklāmdevējiem radīt konkurētspējīgāku reklāmu, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Reklāmu izsole  sociālajā portālā norisinās ik reizi, kad lietotājs saskaras ar iespēju apskatīt reklāmu. Par šīs izsoles dalībniekiem kļūst portālā publicētās reklāmas, kas vērstas uz konkrētu mērķauditoriju. Katru dienu tiek aizvadīti miljardi šādu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kods, kas atļauj spēlēt šaha partiju Messenger aplikācijā

    Facebook piedāvā pilnībā funkcionējošu, grafisko šaha spēli, ko iespējams palaists aplikācijā Messenger. Spēli iespējams spēlēt ikvienam, tik vien kā ierakstot kodu. Spēles sākšanai nepieciešams vien, kā atvērt sarunas logu un uzrakstīt kodu “@fbchess play” kādam no saviem kontaktiem. Uzreiz lodziņā parādīsies spēle un tava partija sākusies. Diemžēl spēle neļauj pašam ar pieskārienu pārvietot kauliņus, tā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālās tīklošanās vietne izmanto aptaujas, lai sniegtu lietotājiem individuālu pieredzi

    Vakardien (1.02.) publicētā bloga ierakstā pasaules lielākās tiešsaistes sociālās tīklošanās vietnes Facebook programmētāji Čengs Zangs (Cheng Zhang) un Si Čens (Si Chen) paziņojuši, ka veids, kādā jaunumi – “like”, klikšķi, komentāri, “share” – parādās mūs laika joslā (time line), ne vienmēr ir tāds, kādu lietotāji to vēlas. Proti, Facebook lūdza vairāk nekā 10 000 lietotājus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook ieņēmumi aug nerimstošo reklāmu dēļ

    Facebook ieņēmumi kopš pērnā gada pieauguši līdz 5.8 miljardiem dolāru , tādējādi sadragājot Volstrītas aplēses un ievērojami pārsniedzot par 3.6 miljardiem dolāru ieņēmumus pirms gada. “Mūsu kopiena turpināja augt, un mūsu bizness plaukst,” vēstīja kompānijas “Facebook” līdzdibinātājs un vadītājs Marks Cukerbergs, publicējot pagājušā ceturkšņa rezultātus, kas ievērojami pārspējuši prognozes. Labie rezultāti ir lietotāju un reklāmu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "WhatsApp" kļūst par bezmaksas pakalpojumu; joprojām neizmantos reklāmas

    Mobilās ziņapmaiņas pakalpojuma “WhatsApp” pārstāvji ir paziņojuši, ka atcels lietotnes abonēšanas maksu, padarot šo pakalpojumu bezmaksas ikvienam tā lietotājam. Pat vairāk – tas lietotājiem nesāks rādīt trešo pušu reklāmas, lai gan “Whatsapp” ir radusies ideja par to, kā veidot labāku savienojumu starp lietotājiem un uzņēmējiem. Par to “WhatsApp” komanda paziņoja savā oficiālajā blogā, piebilstot, ka […]

    Lasīt tālāk