Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Reklāma sociālajos tīklos – iespēja uzrunāt konkrētu mērķauditoriju

Gudri izvēlēta mārketinga stratēģija un komunikācija sociālajos tīklos ļauj sasniegt lieliskus rezultātus!

Šodien sociālajos tīklos arvien straujāk izplatās ar iepirkšanos saistīts saturs un neapšaubāmi, ka sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – reklāma sociālajos medijos palīdz ātri sasniegt jaunu mērķauditoriju, turklāt sniedz iespēju uzrunāt konkrēti definētu auditoriju.

Sociālo tīklu reklāmas iespējas ir teju neierobežotas un to piedāvājums ir gana plašs. Reklāma sociālajos tīklos nenoliedzami palielina uzņēmuma atpazīstamību un autoritāti, it īpaši ņemot vērā, cik liela mērķauditorija sastopama tieši sociālajos tīklos.

Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā profesionālu sociālo tīklu reklāmas kampaņas plānošanu, realizāciju un vadību līdz veiksmīgam rezultātam.

“Gudri izvēlēta mārketinga stratēģija un komunikācija sociālajos tīklos ļauj sasniegt lieliskus rezultātus, tādējādi vairojot lojālo sekotāju skaitu un padarot tos par uzņēmuma klientiem. Tomēr arī reklāmai sociālajos tīklos ir jāpieiet radoši, lai tā būtu pamanāma, kas nozīmē, ka mārketinga stratēģija ir rūpīgi jāizplāno,” uzsver A. Jodis.

Plašākai informācijai un sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu aizpildiet pieteikuma formu http://pieteikums.lv/alberts