Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Trīs veidi, kā izaugsmes domāšana var atklāt komandas potenciālu

Kā sasniegt komandas mērķus efektīvāk?

Vai pēdējā laikā esat domājuši par to, kā veicināt izaugsmi jūsu organizācijā? It īpaši, ja strādājat mārketinga nozarē? Apskatīsim trīs, pavisam vienkāršus veidus, kā sākt apgūt izaugsmes domāšanas veidu organizācijā.

1. Pilnvarot cilvēkus – dot iespēju darbiniekiem stāties pretī izaicinājumiem

Bieži kā līderi, īpaši grūtos laikos, mēs parasti vēlamies uzņemties vadību, lai atrisinātu problēmas. Bet patiesībā veiksmīgi vadītāji pretojas šai vēlmei un tā vietā, lai ņemtu lietas savās rokās, aktīvi mudina ikvienu kļūt par veiksmes stāsta galveno varoni, dodot viņiem iespēju būt uz risinājumiem orientētiem un bezbailīgiem, lai atrastu labākus problēmu atrisinājumu veidus.

Vadītāju uzdevums ir novērst šķēršļus, lai darbinieku varētu iet pēc iespējas ātrāk un tālāk. Tādējādi organizācijas var vēl vairāk pilnvarot darbiniekus, liekot viņiem noteikt savus mērķus. Mudiniet viņus izmantot savas stiprās puses, iespējas mācīties un nospraust jaunus uzņēmuma mērķus. Kad cilvēki izvirza savus mērķus, viņi jūtas enerģiskāki un piepildītāki, vienlaikus nodrošinot lielāku ietekmi uz savu uzņēmumu.

2. Vienotība – veiksmes atslēga

Mārketinga kampaņas panākumi vairs nav atkarīgi no atsevišķas nodaļas, bet sadarbības. Bet funkciju sadale notiek katrā uzņēmumā, it īpaši, palielinoties organizācijām. Vienlaikus patiesībā veiksmīga daudzfunkcionāla sadarbība ir tā, kas nes rezultātus.

Darbības saskaņošana, kopīgi mērķi un komandu saukšana pie atbildības ir vissvarīgākais, lai sasniegtu nospraustos mērķus.

Pirmkārt, nepieciešams pievērsties skaidras vīzijas veidošanai komandai. Taču, ja tādu vīziju izvirza tikai vadītājs, tad tas ir vadītāja, nevis komandas redzējums. Tātad, komandu tajā nepieciešams iekļaut jau no paša sākuma. Kopīgi radot, visi jutās piederīgi, atbildīgi un strādā pie tā, lai vīziju īstenotu.

3. Pārstrādāt neveiksmi

Stabilas mācību programmas noteikšana uzņēmumā dod atļauju eksperimentēt un ļauj komandām domāt par mācīšanos kā sava darba pamatu. Komandas var izmēģināt jaunas idejas, nebaidoties no sekām. Sākotnēji apmācību process var likties sarežģīts un izaicinošs, taču jaunu lietu apgūšana var būt grūta. Tiklīdz cilvēkiem ir iespēja pārstrādāt to, ko viņi piedzīvo ceļā uz personīgo izaugsmi, viņu attieksme mainās un viņi vēlas arī dalīties savās mācībās ar citiem.

Izaicinājumi, ar kuriem saskaras mārketinga līderi, ir grūti. Bet, pieņemot izaugsmes domāšanas veidu, mēs varam veiksmīgāk vadīt savu komandu un uzņēmumus, tiecoties sasniegt vairāk.