• Posted in:

    Lifecake aicina novērtēt skaistākos bērnības mirkļus

    Ģimenes foto startup (tehnoloģiju iesācējuzņēmums) , kas pieder kompānijai Canon, uzsāka reklāmas kampaņu Мe and my bear (Es un mans lācītis), par kuras galveno varoni kļuva rotaļlieta – lācītis. Kampaņu izstrādāja digitālā aģentūra Razorfish. Centrālais tēls lācēna iemiesojumā netika izvēlēts tāpat vien. Idejas autori skaidro, ka šis tēls cilvēkiem izraisa nostaļģiskas sajūtas, jo ikvienam bērnībā bijusi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Canon pierādā, ka fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu

    Attēlveidošanas un optikas produktu ražotājs Canon veica neparastu mārketinga aktivitāti. Kompānijas Austrālijas pārstāvniecība veica eksperimentu, lai uzskatāmi attēlotu, kā fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu. Eksperimentā tika iesaistīti seši fotogrāfi un viens profesionāls fotomodelis vārdā Maikls. Katram fotogrāfam par modeli tika sniegta atšķirīga informācija – vienam tika pavēstīts, ka Maikls ir miljonārs, cits domāja, ka […]

    Lasīt tālāk