• Posted in:

    Inteliģence – jaunais rokenrols

    Vācu premium klases auto zīmols Audi  publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols. Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi. Kompānijas Audi  jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4  versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Audi rada īstenu reklāmas šedevru

    Mūsdienu reklāmas māksla ir sasniegusi patiesi augstu līmeni, un video reklāmas dažkārt izvēršas par iedvesmojošām īsfilmām, kas ir vērtējamas ne tikai kā informatīvs materiāls, bet gan patstāvīgs multimediju mākslas darbs. Tendence, kas jau ilgāku laiku vērojama reklāmas nozarē, ir neparedzamas, sižetiski sarežģītas video reklāmas, kas līdz pēdējam brīdim neatklāj promotēto produktu. Šāda veida reklāmas patiesi […]

    Lasīt tālāk