šausmu filmas

Random entry RSS

  • Posted in:

    5 šausmu filmu mārketinga stratēģijas, kas palīdzēja filmām kļūt populārām

    Straujiem soļiem tuvojoties Helovīnam, arvien iecienītāki kļūst vakari ar popkornu un kādu patiesi baisu šausmu filmu. Taču kā ar mārketinga pusi? Vai Alfrēda Hičkoka filma “Psiho” būtu kļuvusi tik komerciāli veiksmīga un nominēta četrām Amerikas Kinoakadēmijas balvām bez efektīva mārketinga? Ieskatam esam sagatavojuši piecas šausmu filmu mārketinga stratēģijas, kuras atnesušas filmām pilnus kinoteātrus ar skatītājiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā filma “Blēras ragana” mainīja filmu mārketingu

    “Blēras ragana” nebija pirmā šausmu filma, taču tās izcilā reklāmas kampaņa uz visiem laikiem mainīja filmu mārketingu. Filma, kas sākās kā improvizācija un neliela budžeta eksperiments, kļuva par vienu no visu laiku ietekmīgākajām šausmu filmām. Tas lielā mērā bija saistīts ar neskaidrībām par filmas iespējamo patieso stāstu. Filmu uzrakstīja, režisēja un montēja Daniels Mēriks un […]

    Lasīt tālāk