TV reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Ieskats TV mārketinga un reklāmas nākotnes tendencēs

    Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TruTV nākamajā rudenī samazinās reklāmu ilgumu par 9 minūtēm stundā

    ASV kabeļtelevīzijas un satelīta televīzijas kanāls “TruTV”, kas pieder “Turner Broadcasting” provaideram, nākamajā rudenī plāno līdz pat 47% samazināt savu reklāmu slodzi. Sākot ar 2016. gada beigām, kanālā ievērojami samazināsies reklāmas pārraides laiks – no pašreizējām 18 līdz 19 minūtēm katru stundu, pārraidot valsts un komerciālās reklāmas, kopējais reklāmu ilgums tiks samazināts tikai līdz 10-11 […]

    Lasīt tālāk