Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TruTV nākamajā rudenī samazinās reklāmu ilgumu par 9 minūtēm stundā

Drosmīgs solis komercijas ierobežošanai

ASV kabeļtelevīzijas un satelīta televīzijas kanāls “TruTV”, kas pieder “Turner Broadcasting” provaideram, nākamajā rudenī plāno līdz pat 47% samazināt savu reklāmu slodzi.

Sākot ar 2016. gada beigām, kanālā ievērojami samazināsies reklāmas pārraides laiks – no pašreizējām 18 līdz 19 minūtēm katru stundu, pārraidot valsts un komerciālās reklāmas, kopējais reklāmu ilgums tiks samazināts tikai līdz 10-11 minūtēm stundā. Kā norāda televīzijas provaiders, kanālam būs zemākais vidējais komerciālo reklāmu ilgums starp visiem ASV kanāliem.

“Turner Broadcasting” reklāmas pārdošanas speciāliste paziņojumā norādīja, ka šāds gājiens “maina visu spēli un sapurinās to, kā mēs, kā nozare, pieejam video reklāmu pārdošanai. Tas ir viens solis no mūsu apņemšanās radīt skatītājiem ekskluzīvu kanālu”.

Televīzijas provaiders sniedz kanāla satura veidotājiem gadu, lai izstrādātu paplašinātas TV epizodes, to garumam no 22 minūtēm palielinoties līdz aptuveni 25 minūtēm. Šis laika posms ļaus arī kanāla pārdošanas komandai pazemināt reklāmas laukumu sarunās ar klientiem. Tāpat “Turner Broadcasting” izlēmis paaugstināt reklāmas cenas, lai atspoguļotu to, kas atsaucas uz saukli “eksluzīva vide”.

Kanāla pārmaiņas ir nākamais solis pēc tā pagājušā gada zīmola atsvaidzināšanas kampaņas, atbilstot tā jaunajam sauklim “Daudz vairāk jautrības”. “TruTV” apgalvo, ka kopš pagājušā gada novembra kanāla auditorija ir palielinājusies par 45 procentiem. Kanāls ir arī pagājušajā gadā ieguvis 50 jaunus reklāmdevējus, ar spēcīgu izaugsmi autombīļu un mazumtirdzniecības kategorijās.

“Atbilde no mūsu klientiem un partneriem par “TruTV” attīstību ir bijusi izcila, un mēs stingri uzskatām, ka šis nākamais, drosmīgais solis ir nepieciešams un sniegs panākumus. Izveidojot jaunu un uzlabotu skatītāju pieredzi, mēs atstāsim lielāku ietekmi uz mūsu reklāmdevējiem, un rezultāts ir tāds, ka mēs sasniegsim nākamo līmeni, ekskluzīvi nodrošinot kanāla saturu faniem un klientiem,” norādīts “Turner Broadcasting” paziņojumā.

Autors: Jason Lynch/ http://www.adweek.com/contributor/jason-lynch
Foto: Susan Fitzgerald/ https://www.flickr.com/photos/spin_spin//https://www.flickr.com/photos/spin_spin/