Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Prognoze: 2017. gadā divkāršosies Instagram mārketinga pieprasījums

Sociālā mārketinga nozīmes pieaugums

Neatkarīgās tirgus izpētes kompānijas “eMarketer” sociālo tīklu mārketinga prognozē šogad pirmo reizi mobilā aplikācija “Instagram” tika uzstādīta topa augšgalā. Lai gan pagaidām tikai viena trešdaļa no ASV uzņēmumiem komerciālām vajadzībām izmanto sociālā portāla “Facebook” attēlu publicēšanas vietni, atšķirībā no divām trešdaļām, kas tam izmanto mikroblogošanas vietni “Twitter”, tiek paredzēts, kas tas drīz mainīsies.

“eMarketer” prognozē, ka nākamgad puse no mārketinga speciālistiem sponsorēs ierakstus un reklāmu “Instagram”, savukārt 2017. gadā “Instagram” pārspēs “Twitter”, sasniedzot 70% no ASV uzņēmumu auditorijas. Pašlaik sociālos medijus mārketinga mediju vajadzībām kopumā izmanto 88% no ASV uzņēmumiem.

“Tagad, kad “Instagram” paver reklāmas iespējas visiem uzņēmumiem, nav pārsteigums, ka strauji pieaugs tā pieprasījums pēc reklāmas izvietošanas,” sacīja “eMarketer” galvenais analītiķis. “Tā ciešās saites ar “Facebook” ir “Instagram” galvenā priekšrocība”.

Pašlaik sociālo portālu “Facebook” mārketinga nolūkiem izmanto 84,7% uzņēmumu, savukārt neatkarīgās tirgus izpētes kompānijas prognozes liecina, ka 2017. gadā skaits pieaugs līdz 85,8% no visiem ASV uzņēmumiem.

Autors: Al Urbanski/ http://www.dmnews.com/al-urbanski/author/1444/
Foto: OtterBox/ https://www.flickr.com/photos/54187806@N05// https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/