mobilā aplikācija

Random entry RSS

  • Posted in:

    Instagram “iegriež” video karuseli

    Mobilā aplikācija Instagram  paplašina reklāmas formāta Carousel (Karuselis) iespējas. Tagad, papildus foto sludinājumiem, šī reklāmas platforma ļaus augšupielādēt arī video minūtes garumā, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Pirmoreiz šo reklāmas formātu Instagram  iespējoja aizvadītā gada martā. Jauninājums ļāva reklāmdevējiem  demonstrēt lietotājiem uzreiz vairākus attēlus viena sludinājuma ietvaros. Turpmāk mobilā aplikācija ļaus šāda veida reklāmās ievietot ne tikai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook strādā pie jaunas mobilās aplikācijas izstrādes

    Pasaulē lielākais sociālais portāls Facebook  strādā pie personīgās aplikācijas izstrādes, kas ļaus patērētājiem apstrādāt fotogrāfijas un videoierakstus, kā arī koplietot tos, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Saskaņā ar laikrakstā teikto, šobrīd projekts atrodas sākuma stadijā un garantijas, ka tas tiešām tiks īstenots, nav. Zināms, ka topošā aplikācija ir pastāvīgi publicitāti zaudējošā sociālā tīkla Snapchat  […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uber uzsāk kreatīvu cīņu ar braukšanu dzērumā

    Tehnoloģiju kompānija Uber, kas radījusi mobilo aplikāciju taksometra izsaukšanai, nākusi klajā ar jaunu sociālo kampaņu, kas mudina sabiedrību sēsties pie stūres skaidrā. Kampaņas ietvaros Maskavas restorānu tīklā Žans – Žaks  parādījušās vīna pudeles ar jēgpilnu etiķetes dizainu, kura mērķis ir pārliecināt restorāna apmeklētājus doties mājup, izmantojot taksometra pakalpojumus. Kreatīvo projekta #ubermehome koncepciju izstrādāja reklāmas aģentūra Leo Burnett Moscow. Pēc […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Booking.com: Padari 2016. par labāko gadu

    Janvāris atzīts par vieno no TOP mēnešiem atvaļinājumu plānošanai un viesnīcu rezervācijai, un, balstoties uz šo pieņēmumu, tiešsaistes rezervēšanas vietne Booking.com radījusi nelielu īsfilmiņu ar nosaukumu Best 2016 ever (Labākais 2016. gads), kas mudina skatītājus pārvērst savas ieceres rezervācijās, t.i. nesapņot par ceļojumiem, bet doties tajos. Lai palīdzētu klientiem īstenot savas ieceres un apņemšanās, zīmols radījis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radīts reklāmas bloķētājs, kas darbojas Maskavas metro

    Reklāmu pārpilnība patiesi traucē uztvert informāciju, tādēļ, lai cīntos ar neskaitāmajām reklāmām vietnē wi-fi.ru, portāla “Yandex” darbinieks Aleksandrs Baranovs izstrādājis aplikāciju “MetroBloks” (МетроБлок). Kā stāsta pats idejas autors, šī aplikācija ir “radīta ar mīlestību”. Ar tās palīdzību iPhone un iPad lietotāji, pieslēdzoties Maskavas metro wi-fi, var pilnībā tikt vaļā no uzbāzīgajām reklāmām. “MetroBloks” neļauj “izlekt” bildēm, kas […]

    Lasīt tālāk