Menu
  • Alberta Uzņēmumu grupa. Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra.
  • ALBERTS. Vienmēr pirmais.
Menu

Alberta Uzņēmumu grupa / www.alberts.lv

Skip navigation Menu
  • Sākums
  • Latvijā
  • Ārzemēs
  • Mārketinga akadēmija
  • Reklāmparks
  • Pakalpojumi
  • Kontakti
  • Meklēt

You are here:

  1. Sākums
  2. Tag Archives: SDTIC

SDTIC

Random entry RSS

  • Posted in:

    • Latvijā

    Attālinātais darbs un darbinieku pieaugošās prasības mudina uzņēmumus veikt darbinieku apmierinātības pētījumus

    by informacija 20/12/2021 Comments are off

    Šobrīd, kad liela daļa darbinieku strādā attālināti vai arī izmanto tā saucamo hibrīda modeli, arvien nozīmīgāku lomu ieņem darbinieku apmierinātības pētījums, kas palīdz noskaidrot, kā mainījušās darbinieku vēlmes, kā motivēt darbiniekus darbam no mājām un kā vislabāk nodrošināt saviem darbiniekiem elastīgas darba iespējas. Sabiedriskās domas un izpētes centrs (SDTIC), kas tostarp piedāvā uzņēmumiem veikt darbinieku […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    • Aktuāla informācija
    • Mārketings

    SDTIC vadītājs: Tirgus pētījums palīdzēs saprast, kā uzņēmējiem šajā krīzes laikmetā mainīt savu uzvedības modeli

    by informacija 26/11/2021 Comments are off

    Laikā, kad uzņēmumu darbību lielā mērā ietekmē Covid-19 un ar to saistītā krīze, arvien skaidrāk izgaismojas nepieciešamība sekot līdzi tirgus situācijai, tai skaitā patērētāju paradumu maiņai un konkurentu risinājumiem. Kā norāda Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis, uzņēmējiem ir ļoti svarīgi pielāgoties esošajiem apstākļiem un, ja nepieciešams, mainīt savu uzvedības modeli. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    • Mārketings

    SDTIC: Ikvienam uzņēmējam ir svarīgi zināt, kādi faktori ietekmē patērētāju uzvedību

    by informacija 25/09/2020 Comments are off

    Tieši patērētājs ir tas, kurš maksā, lai patērētu preces un pakalpojumus, līdz ar to klientu analīze ir jebkura biznesa plāna neatņemama sastāvdaļa. Jo ikvienam preču un pakalpojumu piegādātājam ir izdevīgi zināt, kā pašreizējā tirgus situācijā uzvedas patērētājs, lai informāciju vēlāk izmantotu savā labā, prasmīgāk virzot savu biznesu un plānojot darbības stratēģijas, norāda Sabiedriskās domas un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    • Mārketings

    Kā celt zīmola vērtību ar tirgus izpētes palīdzību?

    by informacija 09/09/2020 Comments are off

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]

    Lasīt tālāk

  • SDTIC, klientu apmierinātības pētījums, pētījums

    Posted in:

    • Mārketings

    Lai gūtu panākumus, uzņēmēji nedrīkst aizmirst par klientu apmierinātību

    by informacija 07/09/2020 Comments are off

    Ikviens uzņēmējs vēlas radīt produktus, kas patiks gan viņiem pašiem, gan klientiem. Tomēr lielākā kļūda, kas tiek pieļauta ir tāda, ka daudzi no uzņēmējiem vispirms koncentrējas uz peļņu, bet tikai tad uz kvalitāti vai klientu apmierinātību. Tieši klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt datus, kas ļauj izvērtēt un analizēt klientu apmierinātību ar konkrēta uzņēmuma darbu un […]

    Lasīt tālāk

Par Alberta Uzņēmuma grupu

Alberta Uzņēmumu grupa apvieno sevī tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), zīmolu izstrādāšanu, tradicionālo druku, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu, animāciju, fotogrāfiju un dažāda mēroga video projektus.

Alberts

Alberta Uzņēmumu grupa, 2023.

Skip navigation Menu
  • Kontakti
Back to Top