Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketinga pamatprincipi

Mārketinga plāna pilnveidošana

Mārketings sniedz jums labāku izpratni par potenciālajām izdevībām tirgū, kas palīdzēs attīstīt kompānijas spējas. Tādēļ tas noteikti ir process, kuru ir vērts kultivēt.

Šoreiz mēs noteiksim mārketinga pamatprincipus, kas palīdzēs jums attīstīt mārketinga plānu.

Vai šeit ir tirgus jūsu precei vai pakalpojumiem?

Šim jābūt pirmajam jautājumam, uz ko jums jāatbild, jo jums ir vajadzīgs zināt, vai jūsu produkts izdzīvos. Jāanalizē tādus faktorus kā konkurence, lokalizācija, vienreizība un pieprasījums. Vienīgais, kas jums palīdzēs ir Pētījumi. Pats galvenais ir savākt pēc iespējas vairāk informāciju par šā brīža situāciju tirgū. Tā dos jums visas vajadzīgās atbildes. Pats labākais, ka tas jums nav jādara pašiem, jo ir ļoti daudz mārketinga aģentūru, kas veic pētījumus par mārketingu.

Panākat, lai jūsu ziņojums tiktu ievērots.

Kam, kā un kad. Kam pirmajam jādzird jūsu ziņojumi, kā vislabāk ziņojumu realizēt un kurš būtu vislabākais laiks tam.

Piemērs: Kompānija A vēlas informēt tirgu par jaunajiem telekoma produktiem, ko tā pārdod. Kam? Produkts ir plānots mazai biznesa infrastruktūrai, jo tas palīdzēs pazemināt cenas. Lieliski, uz vienu jautājumu ir atbildēts. Kā? Nesenais platjoslas interneta patēriņa pieaugums starp mazajiem uzņēmējiem un privātpersonām padara e-pasta mārketingu par piemērotu izvēli. Tiešais e-pasta mārketings būtu pārāk dārgs un grūti būtu sasniegt rezultātus. E-pasta piegādes atskaišu izmantošana deva iespēju noteikt, vai tie sasnieguši savus adresātus. Kad sūtīt e-pastu? Deviņos no rīta pirmdienā…. nekādā gadījumā. Cilvēki tiek bombardēti ar surogātpastu, tādēļ iespēja, ka jūsu e-pasts tiks izlasīts, ir, maigi sakot, niecīga. Ir pierādīts, ka trešdienas pēcpusdienā ir augsts atbilžu līmenis.

Rezumēsim: Kompānija A noteica ,ka viņu produkts bija vislabāk piemērots mazajiem uzņēmumiem. Meklējot atbildi uz šiem jautājumiem viņi nonāca pie secinājumiem, kā izplatīt viņu ziņojumus un kad būtu tam vispiemērotākais laiks.

Kļūdīsieties mērot un jūs beigsiet ar jūsu kļūdu mērījumiem

Mērot un pārbaudot īstenotā mārketinga stratēģiju dažādos ceļus vai saņemot jūsu ziņojumu noraidīšanu ir atslēga uz mārketinga procesu. Es lielākajai daļai savu klientu saku- jums ir jākļūdās vienreiz un visbiežāk viņi tā arī dara…bet tikai vienreiz. Kāpēc? Tāpēc, ka es viņiem ieteicu, kā noteikt rezultātus. Dienas beigās viņi ir spējīgi noteikt, kur viņi kļūdījušies vai kur tirgus viņu produktiem nebija īpaši viesmīlīgs. Tas garantē, ka viņi nekad nepieļaus to pašu kļūdu vēlreiz.

Rezultāti, rezultāti, rezultāti

Vienmēr atceraties, kas ir mārketinga mērķis. Tas garantēs, ka jūsu rezultāti ir efektīvi mērīti. Piemēram, jums nevajadzētu skaitīt naudu dienas beigās, ja mērķis bija palielināt jūsu mājas lapas apmeklētību internetā nevis pārdot kādu produktu.

Autors: Sudesh Pilley/ http://www.marketinginfo.co.uk
Foto: Karin Lindstrom/ http://www.freeimages.com/photographer/mjio-62219

Pārpublicēts no iepriekšējās alberts.lv versijas

Komentāri