Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Rebrendinga galvenais iemesls – kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā

Rebrendings palīdz saglabāt esošās auditorijas lojalitāti un iegūt jaunus klientus!

Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols noveco un vairs neatbilst mūsdienu pasaules prasībām. Tāpat var gadīties, ka tirgū ir parādījies konkurents ar līdzīgu zīmolu, un, lai to uzvarētu, ir vajadzīgas radikālas izmaiņas.

Rebrendings ir sarežģītas izmaiņas esošajā zīmolā vai tā komponentos (ideoloģija, pozicionēšana tirgū, stratēģija, vērtības). Rebrendings nozīmē stratēģiskas izmaiņas, taču tas ne vienmēr nozīmē grafiskās identifikācijas izmaiņas un mērķauditorijas paplašināšanu vai maiņu, runa var būt arī par zīmola atbilstību uzņēmuma vīzijai un vērtībai.

Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas stils kopumā, proti, uzņēmuma vai produkta logotips ir svarīgs firmas stila elements, taču ne vienīgais. Firmas stilu veido arī produkts, tā vizuālā identitāte, reklāmas un pārdošanas veicināšanas aktivitātes, publiskā esamība un sevis pasniegšana.

Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka aizvien biežām uzņēmumiem nākas pieņemt lēmumu par pilnīgu vai daļēju rebrendingu. “Rebrendings palīdz saglabāt esošās auditorijas lojalitāti un iegūt jaunus klientus. Veiksmīgākajā scenārijā uzņēmumiem ir jākoncentrējas uz vecā zīmola pozitīvajiem elementiem, pievienojiet jaunus identifikatorus. Rebrendinga procesā zīmolam tiek izveidota jauna vizualizācija – nosaukums, emblēma, logotips un reklāmas saukļi,” skaidro A. Jodis.

Viņš skaidro, ka viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc uzņēmumi izlemj par labu rebrendigam ir stāvoklis, kad tie apjauš, ka zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā. “Ikvienam uzņēmumam ir ļoti svarīgi ir mainīties un savlaicīgi reaģēt uz tirgus prasībām,” piebilst A. Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veido korporatīvo identitāti, lai klienti nonākot saskarsmē ar uzņēmumu to atcerētos arī tad, kad produkts, uzņēmuma aģents vai reklāmas buklets neatrodas vairs tā redzeslokā. Uzņēmuma personība tiek izcelta starp citiem uzņēmumiem un konkurentiem, kā arī klienta partneriem ir patīkami sadarboties ar spilgtu uzņēmumu, kurš apzinās sevi, savu identitāti, māk to pasniegt, rūpējas par sevi, saviem darbiniekiem un klientiem, kā arī ciena konkurentus.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts.