Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketinga stratēģija palīdz uzņēmumiem darboties pareizajā virzienā

Pateicoties mārketinga stratēgijai palielinās uzņēmuma plānošanas efektivitāte un tiek sasniegti izvirzītie mērķi!

Mārketings nav tikai vienkārša reklāma – mūsdienās bez pareizas mārketinga stratēģijas, kas veicina biznesa izaugsmi, ir praktiski neiespējami izdzīvot un noturēties virs ūdens. Taču nereti pareizo stratēģiju identificēšana sava biznesa reklamēšanai bieži vien tiek pielīdzināta raķešu zinātnei. Tā kā uzņēmums nodarbojas ar ikdienas darbību, kas ietver klientu noturēšanu, sadarbību ar partneriem un daudz ko citu, mēs bieži nevērīgi izvēlamies mārketinga stratēģiju, kuras mērķis ir palīdzēt veicināt mūsu biznesa izaugsmi.

Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz ar to uzņēmuma plānošanas efektivitāte palielinās un tiek sasniegti izvirzītie mērķi.

“Mūsdienās ir dažādi mārketinga veidi un katrs no tiem atbilst noteiktu mērķu sasniegšanai vai stratēģijas izpildei. Stratēģija nosaka mērķus, kas jāsasniedz. Taktika nosaka to, kā to izdarīt, savukārt programma ir darbības kopums, kas ir jāveic. Līdz ar to precīzi izstrādāts plāns ir ļoti būtiska stratēģijas sastāvdaļa,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Kā jūs nododat savu ziņojumu pareizajai auditorijai un kā to darīt efektīvi? Kā jūs palielināt redzamību un palielināt pārdošanas apjomus, vienlaikus saglabājot peļņu? Tie ir svarīgi jautājumi, uz kuriem ikvienam uzņēmumam ir jārod atbilde. Izstrādājot mārketinga stratēģiju ir jāaplūko arī uzņēmuma darbības sfēra – uzņēmuma nozares raksturojums un tās attīstība, konkurences līmenis, produkcija, tirgus segmenti, kuros uzņēmums atrodas vai plāno atrasties.

Alberta Uzņēmumu grupa izveidos jūsu uzņēmuma stratēģijai, biznesa mērķiem un budžetam piemērotāko mārketinga un reklāmas aktivitāšu plānu.

Alberts Jodis ir daudzpusīgs mārketinga un komunikācijas speciālists, kas orientējās tādās jomās kā biznesa vadība, inovācijas, mārketings, reklāma, sabiedriskās attiecības u.c. Viņš ir viens no pirmajiem šīs nozares attīstītājiem Latvijā.

Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts.

Komentāri