rebrendings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmumu strādā pie sava zīmola identitātes

    Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendings – radoša pieeja uzņēmuma un tā zīmola attīstībai

    Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaulslavenais brends Jim Beam maina vizuālo identitāti

    Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam  uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti. Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple  un Red Stag  turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību. Tajā pat […]

    Lasīt tālāk