Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Rebrendings jeb zīmola atjaunošana kļūst aizvien pieprasītāka

Kad nepieciešams rebrendings?

Droši vien ikviena uzņēmuma īpašnieks vismaz reizi dzīvē ir domājis par to, vai viņa bizness ir veiksmīgs? Vai tā piedāvātie produkti attaisno pircēju gaidas? Ja atbilde uz šo jautājumu ir noliedzoša, tad tiek meklēts problēmas risinājums – visbiežāk uzņēmumi izvēlas zīmola atjaunošanu jeb rebrendingu. Rebrendings ir pazīstama uzņēmuma zīmola maiņa vai modificēšana, kura mērķis ir palielināt esošo klientu interesi un piesaistīt jauno patērētāju uzmanību.

Rebrendings ir sarežģīts pasākumu komplekss, turklāt tas ir saistīts ar zināmu risku: ja tas tiek veikts nepareizi, uzņēmums var zaudēt daļu no esošās auditorijas un tā arī neiegūt jaunu.

“Uzņēmumi par zīmola rebrendingu visbiežāk izlemj, lai veicinātu patērētāju interesi. Tas nenozīmē, ka produkts ir kļuvis pilnīgi nevajadzīgs un to vairs nepērk. Produkts joprojām var būt pieprasīts, tomēr daudz mazāk nekā iepriekš. Tas uzņēmuma vadībai liek domāt par to, ka produktu nepieciešams prezentēt savādāk, lai patērētājs no jauna uzlūkotu jau pazīstamo produktu,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc uzņēmumi lemj par labu rebrendigam ir situācija, kad tie apjauš, ka zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā. “Ikvienam uzņēmumam ir ļoti svarīgi mainīties un savlaicīgi reaģēt uz tirgus prasībām,” piebilst A. Jodis.

Mainot zīmola pamatelementus un īpašības, tā idejas un koncepcijas notiek arī zīmola stratēģijas jauna izstrāde.

Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā zīmolus, kas veido emocionālo saikni ar patērētāju , lai tas izvēlas konkrētā uzņēmuma produkciju, ļaujot palielināt pārdošanas apjomus un iegūt aizvien lielāku atpazīstamību un patērētāju uzticību.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts.

Komentāri