Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Alberta Uzņēmumu grupa sniedz uzņēmējiem iespēju veiksmīgāk pārvarēt krīzi

Krīzes laikā līdz pat 50% draudzīgākas cenas atsevišķiem mārketinga instrumentiem!

Šī brīža populārākais vārds sabiedrībā un arī biznesa vidē viennozīmīgi ir “krīze”. Lai arī ikviens uzņēmējs apzinās, ka krīze ir neatņemama biznesa sastāvdaļa, nevienam uzņēmumam tā nav patīkama, tieši otrādi – tas ir sasprindzinājumu pilns laiks. Caurlūkojot Latvijas biznesa jaunumus, nevar nepamanīt, ka valstī izsludinātā ārkārtējā stāvokļa dēļ saistībā ar “Covid-19” daudzas kompānijas ir nonākušas grūtībās. Taču šeit ir jāatgādina, ka tieši aktīva kontrole pār situāciju un atbildīgi lēmumi noved pie risinājuma, kas ne tikai palīdz pārvarēt krīzi, bet ļauj uzņēmumam no krīzes situācijas iziet kā ieguvējam. Laikā, kad cilvēki meklē papildus finansiālos resursus, mārketings tiek uzskatīts par vienu no risinājumiem.

Alberta Uzņēmumu grupa ir gatava palīdzēt ikvienam tikt galā ar sarežģīto situāciju, piedāvājot šajā krīzes laikā līdz pat 50% draudzīgākas cenas atsevišķiem mārketinga instrumentiem, kas vērsti uz pārdošanas stimulēšanu un krīzes komunikāciju. Plašāk ar Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumu klāstu var iepazīties šeit: https://www.alberts.lv/pakalpojumi/.

“Šis neapšaubāmi ir izaicinājumiem bagāts daudziem uzņēmējiem, taču nedrīkst aizmirst, ka tad, kad aizveras vienas durvis, atveras citas. Mārketings joprojām ir ikviena biznesa nepieciešamība, it īpaši šajā laikā, kad nepieciešams aktivizēt visus spēkus, lai pievērstu uzmanību un rosinātu patērētājus izvēlēties konkrētā zīmola produktu vai pakalpojumu. Šobrīd tas ir liels izaicinājums ikvienam zīmolam – kā kļūt pamanāmam daudzu citu produktu vidū, kā kļūt vajadzīgam un kā uzrunāt klientus caur reklāmām, komunikāciju sociālajos tīklos, pieredzes stāstiem, dizainiem un citām mārketinga iespējām,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa apvieno sevī tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), mārketinga un komunikācijas stratēģiju, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu un burtiski visu, kas nepieciešams uzņēmuma tēla spodrināšanai, pārdošanas apjoma palielināšanai un komunikācijai ar izvēlēto mērķa grupu.

Alberts Jodis ir daudzpusīgs mārketinga un komunikācijas speciālists, kas orientējās tādās jomās kā biznesa vadība, inovācijas, mārketings, reklāma, sabiedriskās attiecības u.c. Viņš ir viens no pirmajiem šīs nozares attīstītājiem Latvijā.

Plašākai informācijai un sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu aizpildiet pieteikuma formu http://pieteikums.lv/alberts vai rakstiet uz [email protected].