Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Alberts Jodis: Patiesu produkta vērtību krīzes laiks neietekmē

Kā krīzi pārvērst iespējā!

Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu cenu politiku, Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis neredz tam pamatu, paužot, ka uzņēmumi, kas ir ieinteresēti nekļūdīgā mārketinga un PR kampaņā, tik un tā izvēlēsies ieguldīt nepieciešamos līdzekļus, lai saņemtu gaidīto rezultātu.

Alberta Uzņēmumu grupa ir gatava palīdzēt ikvienam tikt galā ar sarežģīto situāciju, sniedzot profesionālas konsultācijas par to, ko darīt, lai bizness šajā laikā neciestu un sasniegtu ilgtermiņa izaugsmi. Ņemot vērā izsludināto ārkārtējo situāciju, par konsultācijām iespējams vienoties arī video tiešsaistē. Tāpat iespējams rakstīt uz epastu un sazināties telefoniski, kā arī vienoties par dažādām mārketinga aktivitātēm.

A. Jodis uzsver – mārketings joprojām ir ikviena biznesa nepieciešamība, it īpaši šajā laikā, kad nepieciešams aktivizēt visus spēkus, lai pievērstu uzmanību un rosinātu patērētājus izvēlēties konkrētā zīmola produktu vai pakalpojumu.

“Krīzes laiks kļūdas nepiedod. Krīzes laikā viss ir daudz jūtīgāks un katrs elements ir svarīgs, lai viss strādātu raiti. Aģentūrai ar uzņēmumu ir jāstrādā perfektā sazobē,” norāda A. Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa arī krīzes laikā prognozē jaunu klientu plūsmu.

“Latvijā bez Alberta Uzņēmumu grupas tikpat kā nav citu mārketinga aģentūru, kas tik precīzi izprastu to, kā strādā praktiskais bizness līdz visām niansēm, līdz ar to esam pietiekami noslogoti arī šobrīd, kad varbūt kādam šķiet, ka darbs ir apstājies. Mārketinga, reklāma un PR vienmēr būs svarīgi, it īpaši šādos apstākļos, kad konkurence pieaug un katrs cīnās par patērētājiem,” norāda A. Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa apvieno sevī tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), zīmolu izstrādāšanu, tradicionālo druku, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu, animāciju, fotogrāfiju un dažāda mēroga video projektus.

Alberts Jodis ir daudzpusīgs mārketinga un komunikācijas speciālists, kas orientējās tādās jomās kā biznesa vadība, inovācijas, mārketings, reklāma, sabiedriskās attiecības u.c. Viņš ir viens no pirmajiem šīs nozares attīstītājiem Latvijā.

Plašākai informācijai un sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu aizpildiet pieteikuma formu http://pieteikums.lv/alberts vai rakstiet uz [email protected]