brends

Random entry RSS

  • Posted in:

    Google rāda izcilu piemēru ilgtspējīgu darba attiecību veidošanā

    Jau septīto reizi globālā inovāciju kompānija Google  atzīta par labāko darbavietu amerikāņu laikraksta Fortune  ikgadējā sarakstā. Zīmols desmit gadu garumā ieņem vadošās pozīcijas labāko darbavietu topā, rādot pārējām kompānijām izcilu piemēru ilgtspējīgu darba attiecību veidošanā ar saviem darbiniekiem. Google  vadās pēc atziņas – viss sākas ar darbinieku, nevis ar darbu.  Ja darba devējs spēj nodrošināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vācu kompānija Henkel iegādājas trīs jaunus zīmolus

    Vācu patēriņa produktu ražotājs Henkel  (zīmoli Schwarzkopf, Persil, Е, Fa, Gliss Kur u.c.) parakstījis vienošanos ar amerikāņu kompāniju Procter & Gamble  par matu kopšanas kosmētikas portfeļa iegādi, savā oficiālajā preses relīzē ziņo zīmols Henkel. Darījums paredz to zīmolu pārdošanu, kas orientēti uz zemāko cenu segmentu. Piemēram, zīmoli Shamtu, Pert  un Blendax, kas galvenokārt tiek virzīti […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaulslavenais brends Jim Beam maina vizuālo identitāti

    Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam  uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti. Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple  un Red Stag  turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību. Tajā pat […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jau trešo gadu pēc kārtas par vadošo zīmolu Lielbritānijā atzīts “British airways”

    Jau trešo gadu pēc kārtas par populārāko zīmolu atzīta Lielbritānijas lielākā lidsabiedrība “British airways”, kura konkurencē apsteigusi daudz jaunākus un modernākus tehnoloģiju uzņēmumus. Lidsabiedrība “British Airways” apsteigusi 1600 konkurentus, iekarojot pirmo vietu jau trešo gadu pēc kārtas, kamēr pulksteņu ražotājs “Rolex” ierindojies otrā vieta, apsteidzot rotaļlietu ražotāju “Lego” un elektronikas preču speciālistu “Dyson”. Tādi lieli […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Roberts Patinsons kļūst par franču modes nama Dior reklāmas seju

    Britu aktieris Roberts Patinsons uzsācis sadarbību ar franču modes namu Dior, kļūstot par tā kārtējās reklāmas kampaņas seju. Patinsons promotē zīmola jaunās vīriešu smaržas Eau for Men. Jaunajā Dior  reklāmas video Roberts Patinsons spēlē mūsdienīga “ielu prinča” lomu. Aktieris pastaigājas pa Ņujorkas ielām, skanot kompozīcijai All I Need, un ik pa laikam uz māju sienām […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Premium rakstāmlietu zīmola Parker īpašnieki iegādājas sporta preču biznesu

    Amerikāņu kompānija Newell Rubbermaid, kurai pieder kulta pildspalvu zīmols Parker, un holdings Jarden Corp, kas apvieno veselu rindu ar zināmiem sporta zīmoliem (K2, Volkl un Madshus), šobrīd diskutē par iespējamu apvienošanos. Darījums paredz, ka kompānija Newell Rubbermaid varētu iegādāties Jarden Corp, un darījuma summa varētu sasniegt 13 miljardus euro. Kompāniju apvienošanās rezultātā radīsies uzņēmums ar gada apgrozījumu, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coco Chanel - sieviete, kas iemieso zīmolu

    Zīmols ar vēsturi, stāstu un spēcīgu identitāti – Coco Chanel iemieso tā radītājas spēcīgo raksturu un gaumīgo vienkāršību. Jaunā franču dizainere Gabrielle Chanel, kas modes pasaulē pazīstama kā Coco Chanel, 20. gadsimtā radīja īstu modes apvērsumu, atklājot sieviešu dabas neizzinātās puses. Būdama liela zirgu sporta un aktīvā dzīvesveida mīļotāja, dizainere nebaidījās eksperimentēt ar apģērbu, pielāgojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Džeimss Bonds - pasaules dārgākais kino zīmols

    Slavenās Džeimsa Bonda filmas, kas stāsta par pārsteidzošo britu aģenta ar kārtas numuru 007 dzīvi, jau sen ir pārvērtušās par pasaules dārgāko kino zīmolu. Pēc vairāk kā pusmūža eksistences, Bonda filmu sērija turpina iekarot cilvēku sirdis un piesaistīt arvien jaunus reklāmas partnerus. Džeimsu Bondu radīja izbijis žurnālists Jans Flemings, kas kara laikā kalpoja par Britu […]

    Lasīt tālāk