Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Jau trešo gadu pēc kārtas par vadošo zīmolu Lielbritānijā atzīts “British airways”

Tradicionālie zīmoli turpina dominēt par jauniem un moderniem brendiem

Jau trešo gadu pēc kārtas par populārāko zīmolu atzīta Lielbritānijas lielākā lidsabiedrība “British airways”, kura konkurencē apsteigusi daudz jaunākus un modernākus tehnoloģiju uzņēmumus.

Lidsabiedrība “British Airways” apsteigusi 1600 konkurentus, iekarojot pirmo vietu jau trešo gadu pēc kārtas, kamēr pulksteņu ražotājs “Rolex” ierindojies otrā vieta, apsteidzot rotaļlietu ražotāju “Lego” un elektronikas preču speciālistu “Dyson”.

Tādi lieli tehnoloģiju zīmolu kā “Apple” un “Google” sarakstā attiecīgi ieņēmuši septīto un sešpadsmito vietu, kamēr ASV starptautisks elektroniskās komercijas uzņēmums “Amazon” ierindojies deviņpadsmitā vietā. Savukārt raidsabiedrība BBC pirmo reizi izkritusi no top 20, kas tiek skaidrots ar valsts samazināto finansējumu medijam.

“Jauno brendu noraidījums liecina, ka uzticamie un tradicionālie zīmoli turpina dominēt, un tādi kā tehnoloģiju vai sociālās jomas pārstāvji varētu atkal izlauzties priekšplānā,” norāda zīmolu analīzes centra izpilddirektors.

Patērētāji turpina meklēt pazīstamus zīmolus, ar kuriem tiem ir emocionāla saikne – par to liecina, ka tādi zīmoli ka “Heinz”, “Jaguar” un “Marks & Spencer” ir iekļuvuši top 20, lai gan mūsdienās tos reāli ir aizstājuši tādi zīmoli kā “Fairy”, “BMW” un “Boots”.

Populārāko brendu saraksts ir balstīts uz 2500 Lielbritānijas iedzīvotāju aptaujām, kurā tiem bija uzdevums vērtēt zīmolu kvalitāti, uzticamību un atšķirību.

Lai arī aptauja apliecinājusi, ka tradicionālie zīmoli aizvien bauda sabiedrības uzticamību, daudzi no tiem viegli “izkrituši laukā” no aprites, piemēram, naftas pārstrādes uzņēmums “Shell” un Lielbritānijas enerģētikas kompānija“BP” topā nav parādījušies trīs gadus.

Foto:Gordon Ednie/https://www.flickr.com/photos/gordon2208//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/