Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Rebrendings – radoša pieeja uzņēmuma un tā zīmola attīstībai

Rebredings – tās ir stratēģiskas pārmaiņas!

Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē.

Var teikt, ka zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums, taču jābūt gatavam tam, ka bieži vien zīmols noveco un vairs nav saprotams mērķauditorijai. Lai arī zīmols tiek veidots uz kādu noteiktu vērtību pamata, jāņem vērā, ka bieži vien šīs vērtības laika gaitā mainās un dažāda veida izpratne par to, kas tad ir patiesā vērtība drīz vien seko modei un, kā zināms, mode nav ilgmūžīga. Alberta Uzņēmumu grupa jau vairākus gadus nodarbojas ar rebrendingu un atzīst, ka rebredings – tās ir stratēģiskas pārmaiņas.

Rebrendings ir sarežģīts daudzu pasākumu kopums, turklāt tas ir saistīts ar zināmu risku: ja tas tiek veikts nepareizi, uzņēmums var zaudēt daļu no esošās auditorijas un tā arī neiegūt jaunu. Tāpēc šim nolūkam jābūt skaidram mērķim un pamatojumam.

“Rebredings ir process, ar kuru saskaras teju ikviens uzņēmums. Viens no izplatītākajiem rebrendinga iemesliem ir zīmola novecošana, taču dažkārt pietiek vien ar novecojušo zīmola elementu atjaunošanu. Tāpat ir svarīgi koncentrēties uz vecā zīmola pozitīvajiem elementiem, pievienojot jaunus identifikatorus. Rebrendingu nevajadzētu uztvert tikai kā identitātes maiņu – tā ir attīstība, kas spēj pastāvīgi uzlabot uzņēmuma pozīcijas tirgū,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

“Uzņēmumi, kas ātri reaģē uz patērētāju vēlmēm, palielina patērētāju informētību un palielina apmierinātību ar zīmolu, stiprina lojalitāti,” turpina A. Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa palīdz uzņēmumiem veikt zīmola rebrendingu, nodrošināt to atpazīstamību un garantējot, ka patērētāji vienmēr būs gatavi izvēlēties tos, salīdzinājumā ar pietiekoši līdzvērtīgiem citu tirgus dalībnieku produktiem.

Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts.

Komentāri