Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketings, mārketings, mārketings…

Interneta mārketinga noslēpumi

Patiesībā šī frāze nozīmē „atrašanās vieta”. Internetā nav tādas atrašanās vietas. Tas viss ir par „mārketingu”. Tātad- kā jūs piesaistīsiet vairāk uzmanības savai mājas lapai? Interneta mārketinga eksperts Daniels Žanals paskaidros kā.

• Kā piesaistīt vairāk cilvēku savai mājas lapai? Ja nu jūs izveidojiet mājas lapu un neviens to neapmeklē? Tas nav debatējams jautājums, patiesībā, tas notiek visu laiku. Ja jūs to izveidosiet, viņi noteikti nenāks. Bet viņi apmeklēs, ja jūs turpināsiet lasīt tālāk…

• Uz mērķi! Kā jūs sasniegsiet cilvēkus, kas būs visvairāk ieinteresēti par jūsu mājas lapu? Un ko jūs variet piedāvāt? Dans runā par e-pasta adrešu sarakstiem, e-žurnāliem, vienmēr populāro investīciju atdevi un attiecīgu pasākumu veikšanu pareizā laikā. Tā ir vērtīga informācija.

• Vēlieties dubultot jūsu biznesu vienas nakts laikā? Kurš tad nevēlas? Beidzot ir pienācis laiks palūkoties patiesībai acīs. Ja jūs nebūsiet reālistiski, jūs nekļūsiet laimīgi pat tad, ja labi klāsies. Arī labās idejas mēdz nedot augļus, ja tās nav labi noformulētas. Tātad ir vēl dažas svarīgas lietas, ko iemācīties, kamēr viss nonāk līdz mārketingam.

• Analizējiet savu klientu uzvedību mājas lapā. Cik daudzi no mums domā, ka zina, ko mūsu lasītāji un klienti vēlas? Visi mēs! Cik daudziem no mums ir taisnība? Protams…beidziet. Atzīstiet beidzot to! Tikai daži no mums dažkārt. Dans Žanals izskaidro to, ka ja jūs patiešām vēlieties zināt, ko jūsu klienti meklē, analizējiet to, ko tieši viņi apskata jūsu mājas lapā. Tur ir neiedomājams daudzums tirgus pētījumu.

• Cilvēki saka jebko (ja jūs tikai pajautāsiet). Interesants fakts par internetu- cilvēki, kurus nekad neesiet satikuši, teiks to, ko nekad neatklātu klātienē. Iespējams, tas ir arī akurātāk, jo jūs neesiet aci pret aci, tādēļ viņi jūtas daudz brīvāk. Vēl ir iespējams, ka cilvēki vienkārši vēlas būt uzklausīti. Dans Žanals raksta, ka jums nav jānoalgo tirgus pētniecības kompānija, jo internetā jūs variet iegūt kādu demogrāfisko informāciju un vēl pie tam pa brīvu. Viņš paskaidro, kā iegūt jūsu klientu informāciju.

• Pasūtīt interneta dizainu tieši jūsu mājas lapai. Tā nu ir sanācis, ka jebkurš var izveidot dizainu internetā mājas lapai, konkurējot ar IBM. Mārketinga pamatlikums ir prasme pastāstīt klientiem, ar ko jūs atšķiraties un esat labāki par konkurentiem. Tas ir ļoti grūti, ja jūsu mājas lapa izskatās un darbojas kā visas citas. Tiklīdz jūsējā kļūs jums svarīgāka jūs vēlēsieties tādu, kas derēs tieši jums. Jums būtu ļoti vajadzīgs profesionāls mājas lapas dizainers. Uzziniet par tāda veida dizaineriem, kas var izveidot mājas lapu tieši jums.

Un nedaudz no sabiedriskajām attiecībām

Preses relīzes pamati

• Noslēpums kā pievilināt cilvēkus savai mājas lapai – publicitāte. Laba preses relīze var būt daudz ietekmīgāka par ikdienišķu reklāmas baneri internetā. Firmas sīks apraksts avīzē vai žurnālā sniedz tādu ticamību jums, ko nevar nopirkt ar baneru vai savas informācijas ievietošanu publiskajā maklētājā internetā.

• Preses relīzes rakstīšana. Astotajā dienā Dievs radīja preses relīzi. Preses relīze palīdz piesaistīt vairāk apmeklētāju jūsu mājas lapai, bet, lai prese pieņemtu jūsu relīzi un to iespiestu ( vai ievietotu savā mājas lapā), jums jāpārliecinās, ka jūsu relīze patiešām ir uzskatāma par jaunumu. Lai palīdzētu jūsu preses relīzei realizēties presē, Dans Žanals, ievērojams publicists, apraksta, kā izveidot profesionālu preses relīzi.

• Ievērības panākšana. Tagad jūs esiet uzrakstījuši savu relīzi. Un ko tagad darīsiet? Tagad jums jāpanāk, lai jūs ievērotu ( kas nav tas pats kas „vispieprasītākais”). Dans paskaidro, kur ievietot preses relīzi, kādā veidā to izplatīt un apraksta pakalpojumus, kas var iegrūst jūsu relīzi mediju dažkārt nepatīkamajos tīklos.

Foto: Louis Hall/ http://www.freeimages.com/photographer/lute1-54670