Menu
  • Alberta Uzņēmumu grupa. Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra.
  • ALBERTS. Vienmēr pirmais.
Menu

Alberta Uzņēmumu grupa / www.alberts.lv

Skip navigation Menu
  • Sākums
  • Latvijā
  • Ārzemēs
  • Mārketinga akadēmija
  • Reklāmparks
  • Pakalpojumi
  • Kontakti
  • Meklēt

You are here:

  1. Sākums
  2. Aktuāli
  3. Mūsdienu logotipam ir jābūt daudzfunkcionālam
Aizvērt

DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

Drukāt

Posted in:

  • Aktuāli
  • Mārketinga akadēmija
  • Mārketings

Mūsdienu logotipam ir jābūt daudzfunkcionālam

Logotips, kas paspilgtina kompānijas tēlu

by informacija 12/11/2015, 14:43 Comments are off

Logotipam ir jābūt tik unikālam, lai cilvēks, to ieraugot, uzreiz iedomātos par kompāniju, ko tas reprezentē. Taču mūsdienās, kompānijas vizuālajai identitātei ir vēl viens svarīgs priekšnosacījums – logo ir jāizskatās labi ne tikai drukātā formātā, bet arī uz digitālajām platformām.

Šodien arvien vairāk cilvēku informāciju iegūst no mobilajām ierīcēm, tādēļ kompānijām ir jādomā par to, kā viņu kompānijas vizuālais tēls izskatās uz nelielajiem viedtālruņu ekrāniem. Dienas laikā cilvēks saskaras ar neskaitāmiem kompāniju logotipiem, “slidinot” uz leju ziņas savā viedtālrunī. Lai logo izskatītos labi un izceltos uz citu fona, tam jābūt viegli uztveramam un mazā formātā jāizskatās tik pat efektīgi kā uz apjomīgas vides reklāmas.

Digitālajā laikmetā logotips ir elastīgāks nekā tad, kad tas vairāk parādījās drukātā formātā. Lai “atdzīvinātu” kompānijas identitātes zīmi, to ik pa laikam var nedaudz pamainīt, protams, neizmainot tās būtību un iezīmes, pēc kurām cilvēki zīmolu atpazīst. Piemēram, interneta tehnoloģiju kompānija Google par godu kādam svarīgam notikumam, svinamai dienai vai citai nozīmīgai aktualitātei mēdz interpretēt visai pasaulei labi pazīstamo Google logotipu, piešķirot tam aktuālu raksturu.

Logo izstrādi nevajadzētu sākt ar vizuālā noformējuma meklējumiem. Lai logotips būtu patiesi nozīmīgs un ilgtspējīgs, tam ir jāpiešķir jēga. “Logo ir maznozīmīgāks par produktu, ko tas simbolizē – tas, ko tas nozīmē ir svarīgāks par to, kā logo izskatās,” atklāj logo dizaineris Pauls Rands.

Logotipu nevajadzētu arī pārlieku sarežģīt – mārketinga speciālisti bieži vien vēlas logotipā ietvert pārāk daudz informācijas un detaļu, taču ne vienmēr cilvēki spēj to atšifrēt. “Labākie logotipi nes vienu vēstījumu un dara to labi,” stāsta interneta vietnes Influenster vecākais grafiskais dizaineris Alessandro Sisto.

Izstrādājot kompānijas logotipu, nav jābaidās no neparastiem risinājumiem, kas varētu šķist pat riskanti. “Ikoniski logotipi apstrīd vispārpieņemtās normas un nojauc robežas jebkurā nozarē, liekot klientiem iziet ārpus savas komforta zonas – tas prasa drosmi un pārliecību,” uzskata aģentūras FCB radošais direktors Dianijs DePaolis.

Foto: Stuart Richards/https://www.flickr.com/photos/left-hand//https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/

Birkas:identitāte, logo, logotips, mārketings

DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

See more

  • Iepriekšējais Canon pierādā, ka fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu
  • Back All Entries
  • Nākamais Pasaules vadošais ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose rada īsfilmu

Vērts apskatīties

  • Posted in:

    • Aktuāli
    • Latvijā

    Kādu vēstījumu nes jaunā Rīgas logo varianti?

    by informacija 03/11/2015 Comments are off

  • Posted in:

    • Mārketinga akadēmija
    • Mārketings

    Vai logo ir miris?

    by informacija 26/10/2015 Comments are off

  • Posted in:

    • Aktuāla informācija
    • Ārzemēs

    Brazīlijas telekompānija radījusi logotipu, kas reaģē uz skaņu

    by informacija 22/04/2016 Comments are off

Par Alberta Uzņēmuma grupu

Alberta Uzņēmumu grupa apvieno sevī tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), zīmolu izstrādāšanu, tradicionālo druku, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu, animāciju, fotogrāfiju un dažāda mēroga video projektus.

Alberts

Alberta Uzņēmumu grupa, 2023.

Skip navigation Menu
  • Kontakti
Back to Top