Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Partizāņu mārketinga jaunie noslēpumi

15 koncepti

Vissvarīgākās lietas par mārketingu, kas jums ir jāzina, ir ietvertas šajā rakstā. Šī raksta lasīšana Jums aizņems tikai dažas minūtes, bet jūs iemācīsieties vairāk patiesības par mārketingu nekā iegūstot maģistra grādu biznesa vadībā un izlasot visas mārketinga grāmatas, kas jelkad uzrakstītas, ieskaitot manējās.

Tā kā mārketings turpina mainīties, tad nepārtraukti mainās arī partizāņu mārketings. Sākumā bija tikai trīs noslēpumi, pēc tam septiņi, tad divpadsmit. Tagad es jūs iepazīstināšu ar nu jau 15 noslēpumiem, kas dod Jums garantiju īstenot savus visoptimistiskākos projektus, lai cik nereāli tie varētu būt.

IEGAUMĒJIET ŠOS 15 VĀRDUS UN DZĪVOJIET AR TIEM.

Es jums sniegšu tādus atmiņas balstus, ka jūs nekad neaizmirsīsiet šos vārdus, kas katrs ataino galvenos partizāņu mārketinga noslēpumus. Vadiet savu biznesu ar partizāņu koncepciju, ko šie vārdi izskaidro, un Jūsu sapņi piepildīsies.

1. SAISTĪBAS: Jums būtu jāzina, ka viduvēja mārketinga programma ar saistībām vienmēr izrādīsies ienesīgāka nekā ideāla programma bez saistībām. Saistības ir virzītājspēks.

2. IEGULDĪJUMS: Mārketings nav izdevumi, bet gan ieguldījums. Tas ir labākais pieejamais ieguldījums Amerikā šobrīd, ja vien jūs to pareizi veiciet. Ar 15 partizāņu mārketinga noslēpumu palīdzību jūs to paveiksiet.

3. KONSEKVENCE: Klientu uzticības iegūšana prasa laiku, un ja jūs mainiet savu mārketingu, paņēmienus un identitāti, jums būs grūti iegūt uzticību. Ierobežojumi un atkārtošanās ir partizāņu lielākie sabiedrotie.

4. PĀRLIECINĀTĪBA: Starptautiska mēroga aptauja, kurā tika noteikti iemesli, kādēļ cilvēki izvēlas kādu konkrētu preci, tika iegūti sekojoši rezultāti: piektajā vietā ir cena, ceturtajā – izvēle, trešajā – apkalpošana, otrajā – kvalitāte, bet pirmajā vietā ir pārliecība, proti, cilvēki atbalsta uzņēmumus par kuriem tie ir pārliecināti.

5. PACIETĪBA: Ja vien persona, kas ir atbildīga par mārketingu, nav pacietīga, būs grūti ievērot saistības, skatīties uz mārketingu kā uz ieguldījumu, būt konsekventam un pārliecināt potenciālos klientus. Pacietība ir partizāņu tikums.

6. SORTIMENTS: Partizāņu mārketinga piekritēji zina, ka mārketinga paņēmieni pielietoti individuāli reti darbojas sekmīgi. Mārketinga paņēmienu kombinācijas gan strādā. Plaša izvēle mārketinga darba rīkos ir ieteicama, lai iegūtu klientus.

7. PIEMĒROTĪBA: Šobrīd cilvēki zina, ka laiks nav nauda, bet gan kas daudz vērtīgāks. Cieniet to. Esiet tāds, ar kuru viegli veidot biznesu, un vadiet savu kompāniju, lai piemērotos jūsu klientiem nevis pašiem sev.

8. SEKOJOŠAIS: Lielāko peļņas daļu iespējams iegūt tikai pēc preces pārdošanas, atkārtotas sadarbības formā. Nepartizāni uzskata, ka mārketings beidzas līdz ar pārdošanu, bet patiesībā tas ir tikai mārketinga sākums.

9. ĪZBRĪNS: Ir tādi jūsu biznesa elementi, kurus Jūs pieņemiet kā pašsaprotamus, bet klienti būtu izbrīnīti, ja uzzinātu šos sīkumus. Pārliecinieties, ka jūsu mārketings vienmēr mēģina panākt šo izbrīnu.

10. MĒRĪJUMI: Jūs variet dubultot savu peļņu, novērtējot sava mārketinga rezultātus. Ar dažiem līdzekļiem jūs variet „gāzt kalnus”, bet daži ir pilnīgi nederīgi. Jūs to neuzzināsiet, kamēr neveiksiet novērtējumu.

11. LĪDZDALĪBA: Tā raksturo attiecības starp jums un jūsu klientiem – īstas attiecības. Jums jāpierāda sava līdzdalība ar papildus pasākumiem, viņi pierādīs savējo, pastāvīgi iepērkoties pie Jums un rekomendējot Jūs citiem.

12. ATKARĪBA: Partizāņu darbs nav konkurēt, bet gan sadarboties ar citiem uzņēmumiem. Reklamējiet viņus, lai viņi reklamētu Jūs. Izveidojiet sakarus ar citiem. Esiet vairāk saistīts ar kopējo tirgu un Jums būs mazāk jāinvestē.

13. BRUŅOJUMS: Bruņojums tiek definēts kā „aprīkojums, kas nepieciešams, lai cīnītos un uzvarētu kaujās”. Partizānu bruņojums ir tehnoloģija: datori, pašreizējā programmatūra, mobilie telefoni, peidžeri, faksa aparāti. Ja jūs baidieties no jaunajām tehnoloģijām, tad apmeklējiet „tehnopsihiatru”.

14. PIEKRIŠANA: „Nepārtrauktā iztraucēšanas” mārketinga ērā panākuma atslēga ir vispirms iegūt piekrišanu, lai saņemtu Jūsu mārketinga materiālus, un vēlāk pozicionēt mārketingu tikai uz tiem cilvēkiem, kuri Jums devuši piekrišanu. Neizšķiediet naudu par cilvēkiem, kuri nevēlas saņemt Jūsu reklāmu.

15. PIEAUGUMS: Lai gūtu sekmes internetā, palieliniet savu mājas lapu ar pārdošanu neklātienē, veiciet konstantu mājas lapas atjaunošanu, piedalieties forumos, izveidojiet čata istabas, ievietojiet dažādus rakstus un organizējot konferences.

Šie 15 koncepti ir iespējamais iemesls tam, ka daudzi, kas sāka ar partizāņu mārketingu, pašlaik vada ļoti veiksmīgus uzņēmumus. Tie ir stūrakmeņi partizāņu mārketingam, kas pašlaik ir pati populārākā mārketinga apmācības programma pasaulē. Tā ir publicēta 37 valodās un tiek mācīta daudzās MBA programmās pasaulē. Tikai 15 vārdi, bet katrs kodolīgs un spējīgs palīdzēt Jums nokļūt sapņu zemē.

Foto: Oliver Gruener/ http://www.freeimages.com/photographer/Plusverde-47523