Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

10 sociālā mārketinga likumi

Sociālā mārketinga pamati

Izmantojot sociālā mārketinga iespējas sava produkta virzīšanā, ir iespējams sasniegt pārsteidzošu mērķauditorijas pieaugumu. Taču, bez iepriekšējām zināšanām par sociālā mārketinga instrumentiem, šis komunikācijas veids varētu šķist sarežģīts. Ir svarīgi izprast sociālā mārketinga pamatus, un šie 10 padomi palīdzēs jums izveidot stabilus pamatus, kas kalpos par labu jūsu klientiem un zīmola attīstībai.

1. Klausīšanās likums
Sociālā mārketinga veiksmes pamatā ir klausīšanās – šī kompetence ir daudz nozīmīgāka par runāšanu. Pētiet savas mērķauditorijas intereses un aktualitātes sociālajos medijos un iesaistieties diskusijās, lai padziļināti izzinātu sabiedrības tendences. Tas kalpos par pamatu veiksmīgai jūsu portālu satura izveidei, kas piešķirs produktam pievienoto vērtību.

2. Fokusēšanās likums
Vienmēr ir efektīvāk specializēties kādā konkrētā jomā, nevis censties aptvert visu iespējamo, neiedziļinoties tajā. Mērķtiecīgi orientēta sociālo mediju un satura mārketinga stratēģija ir priekšnosacījums spēcīgam zīmolam. Tas nodrošina lielākas izredzes uz panākumiem nekā plaši orientētas stratēģijas, kuru mērķis ir kvantitāte.

3. Kvalitātes likums
Kvalitāte viennozīmīgi pārspēj daudzumu. Ir labāk, ja jums sociālajos tīklos ir 1000 sekotāji, kas pastāvīgi lasa jūsu jaunumus, dalās ar tiem un stāsta par jums citiem, nekā 10 000 sekotāju, kas patiesībā nav ieinteresēti jūsu veidotajā saturā.

4. Pacietības likums
Sociālie mediji un satura mārketings acumirklī nenes ievērojamus panākumus. Ir nepieciešams laiks un mērķtiecīgs, kvalitatīvs darbs, lai izveidotu interesantu saturu, kas spēs iedvesmot arī citus.

5. Sasaistes likums
Ir nepieciešams radīt pārsteidzošu un kvalitatīvu saturu, kas nodrošinās jums uzticamu sekotāju bāzi. Tiklīdz jūs spēsiet patiesi ieinteresēt un pārsteigt savus sekotājus, viņi dalīsies ar jūsu jaunumiem savos Twitter, Facebook, LinkedIn profilos un rakstīs par jums savos blogos.

Šī informācijas plūsma palīdzēs jums iegūt atpazīstamību internetā, piemēram, Google, jo arvien lielāks interesentu skaits vēlēsies atrast par jums vairāk informācijas.

6. Ietekmes likums
Veltiet laiku ietekmīgu nozares pārstāvju atrašanai, kas varētu būt ieinteresēti jūsu darbībā. Sazinieties ar šiem cilvēkiem un veidojiet ilgtspējīgas attiecības, kas nodrošinās jums kvalitatīvu publicitāti. Ir vērtīgi, ja par jums pozitīvi izsakās autoritatīva personība.

7. Vērtības likums
Ja jūs piepildīsiet sociālo tīklu saturu ar savu produktu un pakalpojumu reklamēšanu, sekotāji no jums novērsīsies. Jums ir jākoncentrējas uz saistoša un vērtīga satura radīšanu, kas ieinteresēs un piesaistīs sekotājus. Efektīvākais mārketinga veids ir informācijas nodošana “no mutes mutē”.

8. Cieņas likums
Jūs noteikti neignorētu kādu, kas jūs uzrunātu klātienē, tādēļ nedariet to arī virtuālajā vidē. Viens no svarīgākajiem nosacījumiem, komunicējot ar sociālo mediju palīdzību, ir izrādīt cieņu un uzklausīt ikvienu personu, kas izrādījusi interesi par jūsu produktu.

9. Pieejamības likums
Jums ir vienmēr jābūt pieejamiem. Nedrīkst tikai publicēt informāciju un pazust – jums ir aktīvi jāiesaistās komunikācijā ar sekotājiem. Svarīgi ir likt cilvēkiem justies piederīgiem jūsu jaunumiem, sasniegumiem un darba ikdienai, pretējā gadījumā viņi ātri novērsīsies un aizstās jūs ar kādu citu.

10. Atbildības likums
Jūs nedrīkstat tikai gaidīt atbalstu no citiem, nesniedzot neko pretī. Daļu laika, ko veltāt sociālajiem tīkliem, ir vērtīgi pavadīt daloties ar citu publicēto saturu un izrādot interesi arī par jūsu sekotāju aktualitātēm.

Autors: Susan Gunelius/ http://www.entrepreneur.com/author/susan-gunelius
Foto: Esther Vargas/ https://www.flickr.com/photos/esthervargasc/https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/