sociālie portāli

Random entry RSS

  • Posted in:

    Facebook atceļ reklāmas teksta apjoma ierobežojumu

    Sociālais portāls Facebook  atcēlis reklāmas teksta apjoma ierobežojumu, ļaujot papildināt reklāmas attēlus ar izvērstāku skaidrojumu. Noteikums par 20 % teksta izmantošanu reklāmas attēlos tika ieviests pirms dažiem gadiem ar mērķi saglabāt laika joslu pārskatāmu un portāla lietotājiem pievilcīgu. Šobrīd Facebook  eksperimenta nolūkos ieviesis jaunus noteikumus – reklāmdevējiem atļauts pārsniegt 20 % limitu, taču, pēc ekspertu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook paceļ reklāmu kvalitātes latiņu

    Sociālais tīkls Facebook  nācis klajā ar jaunu reklāmu vērtēšanas instrumentu Delivery Insights, kas palīdzēs reklāmdevējiem radīt konkurētspējīgāku reklāmu, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Reklāmu izsole  sociālajā portālā norisinās ik reizi, kad lietotājs saskaras ar iespēju apskatīt reklāmu. Par šīs izsoles dalībniekiem kļūst portālā publicētās reklāmas, kas vērstas uz konkrētu mērķauditoriju. Katru dienu tiek aizvadīti miljardi šādu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Plāno bērniem līdz 16 gadu vecumam aizliegt sociālo vietņu izmantošanu

    Sociālie portāli un mobilās aplikācijas ir viens no mūsdienu efektīvākajiem komunikācijas kanāliem, kas vairo zīmola atpazīstamību un veicina pārdošanu, taču šīs vietnes tiek izmantotas arī kā laika kavēlkis, kas aizņem lielu daļu no daudzu cilvēku ikdienas, kavējot to mācības, darbu un atraujot no realitātes. Šī negatīvā tendence ir īpaši izplatīta pusaudžu vidū, tādēļ otrdien Eiropas Parlamentā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    10 sociālā mārketinga likumi

    Izmantojot sociālā mārketinga iespējas sava produkta virzīšanā, ir iespējams sasniegt pārsteidzošu mērķauditorijas pieaugumu. Taču, bez iepriekšējām zināšanām par sociālā mārketinga instrumentiem, šis komunikācijas veids varētu šķist sarežģīts. Ir svarīgi izprast sociālā mārketinga pamatus, un šie 10 padomi palīdzēs jums izveidot stabilus pamatus, kas kalpos par labu jūsu klientiem un zīmola attīstībai. 1. Klausīšanās likums Sociālā […]

    Lasīt tālāk