komunikācijas stratēģija

Random entry RSS

  • Posted in:

    Lai izveidotu efektīvu reklāmu, vienmēr sāciet ar komunikācijas stratēģiju

    Mūsdienās katram uzņēmumam ir nepieciešama komunikācijas stratēģija jeb plāns komunikācijas mērķu sasniegšanai. Pēc būtības komunikācijas stratēģija nosaka virzienu, kā uzņēmumam tālāk attīstīties un to, kā tiek vadīta informācijas plūsma par uzņēmumu un tā piedāvājumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka korporatīvās komunikācijas stratēģija ir tieši saistīta ar vispārējo biznesa stratēģiju un mērķiem. Efektīvās komunikācijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Sсhweppes atgriežas pie pirmsākumiem

    Atspirdzinošo dzērienu ražotājs Sсhweppes  nolēmis pārstrādāt iepakojuma dizainu un zīmola komunikācijas stratēģiju. Jaunais pudeļu dizains atgādinās patērētājiem par kompānijas mantojumu –  tās pirmsākumiem sodas dzērienu ražošanas industrijā, kas meklējami 1783. gadā. Kāds juveliermeistars no Ženēvas vārdā Jakobs Švepps visa mūža garumā sapņojis par bezalkoholiskā šampānieša ražošanu. Viņš gadiem ilgi eksperimentējis, meklējot īsto recepti un izmēģinot visdažādākās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Hennessy par soli tuvāk pietuvojas millenium paaudzei

    Savas jaunās komunikācijas stratēģijas ietvaros leģendārais konjaka ražotājs Hennessy  sadarbībā ar britu bāru tīklu White Lyan  un dāņu režisoru Nikolasu Vindingu Refnu uzsācis jaunu reklāmas kampaņu. Elitārā zīmola mērķis ir uzrunāt jauno jeb millenium paaudzi, dodoties uz populāriem angļu bāriem un organizējot sava slavenā konjaka Hennessy X.O  degustācijas. Zīmols pamazām klasiskās vērtības nomaina pret  ko laikmetīgu un […]

    Lasīt tālāk