mārketinga kampaņas

Random entry RSS

  • Posted in:

    Interneta domēniem uzņēmējdarbībā būs aizvien lielāka nozīme

    Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem globālais tīmeklis un tā instrumenti, tāpēc ir pamats apgalvot, ka sava mājaslapa šodien ir noderīga ikvienam uzņēmējam – tā parāda potenciāliem klientiem, kā darbojaties, cik jūsu darbība ir aktīva un demonstrē jūsu attieksmi pret klientiem. Sava mājaslapa ir labākā reklāma un tā var kalpot par nozīmīgu naudas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Festivālu kultūra ienāk lielveikalos

    Grandiozās lielveikalu izpārdošanas ir visā pasaulē pārbaudīta prakse, kas ikreiz pārsteidz ar jaunām aktivitātēm, liekot cilvēkiem sajusties kā vienojošā tautas festivālā. Mūsdienu cilvēkiem ir nepieciešama daudzveidība, daudzfunkcionalitāte, kustība un nepārtraukta mainība, ko mēs tiecamies gūt ikvienā dzīves jomā. Šī iemesla dēļ arī lielveikalu izpārdošanas vairs nav tikai iespēja kārotās preces iegādāties par zemāku cenu, bet tas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc tik daudzas kampaņas, kas sākas spoži, beidzas ar izgāšanos

    Pasaule mainās. Patērētājs mainās. Taču mārketings nemainās… un tas ir slikti, jo tam ir izmisīgi jāpielāgojas, jāattīstās un jāatbilst vienīgajam mūsdienu nemainīgajam – izmaiņām. Viens no galvenajiem „Jaunā mārketinga” lauka principiem ir ideja par sabiedrisko aktivizēšanu. Pamatsabiedrībā mēs pret to varētu attiekties kā pret „saistībām”, piem., likt cilvēkiem rūpēties tik daudz, lai tie sāktu rīkoties […]

    Lasīt tālāk